wtorek, października 10, 2017

DRESSLILY | Dress | biało-szara sukienka.

Hej!
Na dzisiaj przygotowałam jesienną stylizację, z wykorzystaniem ślicznej, biało-szarej sukienki |Sweater Dress,
którą znalazłam w sklepie DressLily.


Tym razem nie chcąc rezygnować również jesienią i zimą z sukienek, skusiłam się na cieplutką, biało szarą sukienkę. Moim zdaniem jest śliczna, bardzo wygodna, ozdobiona jest po boku białymi guzikami, które tylko dodają jej uroku.
Dobrałam moje ulubione, czarne kozaczki, apaszkę (którą już wczoraj mogliście zauważyć), czarną torebeczkę i różowy płaszczyk. Mam nadzieję, że ta stylizacja również przypadnie Wam do gustu :)
Inne, równie śliczne sukienki i długie swetry znajdziecie w sklepie Dresshead.com
https://www.dresshead.com/c/sweaters/?extid=OR_RO_SB_BG_BL_170901&cvosrc=sponsored%20beauty-and-nails_RO.0917&cvo_campaign=OR_RO_SB_BG_BL_170901

42 komentarze:

  1. Nieco slabo ja widac przex szal, ale buty i tak swietne. Mam podobne, ale na znacznie wyzszym obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, może powinnam całkiem zdjąć płaszcz, byłoby ją lepiej widać, ale na stronie sklepu pokazana jest w całej okazałości ;)

      Usuń
  2. Nogi masz świetne więc warto pokazywać je w sukience :-) $22.10,$32.96.$8.78

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszczyk, sukienka też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie jest zgrabna babka :D Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Świetnie wygoglądasz w tych kozaczkach 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. o super ten zestaw, mega mi sie podoba płaszczyk, ciekawe czy jest w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wygląda na ciekawą, ale nie mogę jednoznacznie stwierdzić, bo mi szal przeszkadza :D Super stylizacja i te kozaczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w tej stylizacji:) cudownie wyglądasz:)
    Klik: 22,10; 3,00; 32,96; 8,78:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tym różowym płaszczyku, sukienka też fajna, w sam raz właśnie na jesienno - zimowy sezon :) Kozaki super, widzę że już wyprzedane, a przydałyby mi się takie na średnim obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ten płaszczyk przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty jesteś zgrabna! Wspaniale wyglądasz w tej sukience i kozaczkach za kolano, świetna całość!:)
    klik: 22.10; 3.00; 32.96; 8.78

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja :) Płaszczyk fajnie się odbija na tle sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. MOje ulubione połączenie :) Różowy płaszczyk i kozaki za kolano:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie to najbardziej Kochana podobają się Twoje buty!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię sweterkowe sukienki, idealne na jesień, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno! Jesteś jak wino! Serio, coraz lepiej wyglądasz. Ponoć ja mam tak samo XD
    A co do stroju, to najbardziej lubię Cię właśnie w takim sweet-sexy wydaniu! Kozaczki są świetne! To teraz hit sezonu, takie długie buty. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś urocza, bardzo Ci Kochana dziękuję za miłe słowa :):***

      Usuń
  18. Kochana piękny jest ten płaszcz! Ogólnie fajny look:)
    Podoba mi się:)
    oczywiście *-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger