niedziela, października 29, 2017

SAMMYDRESS | kolejna wishlista, tym razem zimowe okrycia wierzchnie i nie tylko.

Hej!
Pogoda nadal nie dopisuje, do deszczu, dołączył zimny i porywisty wiatr. Moim zdaniem nie wróży on nic dobrego, myślę że przyniesie on zimno i śnieg. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko zaopatrzyć się w ciepłe, zimowe kurteczki. Tylko małą część z nich wypatrzyłam w klepie SammyDress, ale żeby nie było nudno, dodałam sukienki, torebki i coś, co jest dopełnieniem stylizacji każdej kobiety, czyli biżuterię :)
Zapraszam na post.


 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK
 
1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

 To tylko na prawdę mała część promocji i wyprzedaży w kolejnym internetowym sklepie. Musicie sami zajrzeć i zobaczyć, co Was szczególnie zainteresuje, na pewno wypatrzycie wiele ciekawych rzeczy.
Jestem bardzo ciekawa na jakie kurtki stawiacie w porze jesienno-zimowej, czy są to długie pikowane kurtki, czy raczej wolicie krótkie ramoneski podszyte kożuszkiem, czy może są to parki , albo płaszcze?
Dajcie znać, co Wam się spodobało z mojej listy :) :*
Pozdrawiam ciepło :***
 

46 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj przeglądałam te stronki i mega fajne mają te zestawy z plecaczkiem jak z pierwszego zdjęcia :) Bardzo mi się podobają ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mają te zestawy torebek ; ) Może znajdę jakiś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne propozycje, kurteczki spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj plaszcz na zime musi byc bardzo taliowany :).
    Swietne torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje, szczególnie te biżuteryjne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest ten zestaw z plecakiem, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetne, szczególnie kolczyki i zestawy torebek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurteczki tak, kilka wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się zestaw z plecakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienią noszę parkę, ale jak robi się zimniej, to zakładam pikowaną kurtkę z futerkiem przy kapturze ;) Bardzo ładne propozycje kurtek. Torebki zresztą też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te zestawy z plecaczkami :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zestawy torebek są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobały mi się te szare zestawy torebek i plecaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga sukienka i druga kurtka podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki czerwony zestaw torebek, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka! Super torebki musze zobaczyc co jeszcze maja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim faworytem jest plecak z reniferem $12.81 oraz kolczyki $2.19 $2.37 $1.89 $3.83

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebki są mega! Plecaczek z jelonkiem- świetny <3 (SammyDress)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Propozycje kurteczek bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger