wtorek, października 31, 2017

TRUSCADA | hybryda PRODIGY | jesienny burgund.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj nareszcie słoneczko wyszło zza chmur, wiatr się uspokoił, można ten czas wykorzystać i pójść na spacer po lesie :) Oczywiście o ile jest taka możliwość.
Zapraszam Was dzisiaj na post ze stylizacją, do której użyłam pięknego burgundowego | bordowego koloru Prodigy , marki Truscada. 
  



Nie będę się rozpisywać kolejny raz nad super jakością tych lakierów hybrydowych, ale w tym wypadku niesamowicie zaskoczyło mnie ich rewelacyjne krycie. Uwierzcie mi, że wystarczy jedna warstwa, żeby krycie było wystarczające i bez prześwitów. Zdziwiła mnie również konsystencja, która jest niby gęstsza, ale nie tępa, gumowa, tylko taka kremowa, idealna, nie powoduje ciągnięcia. Nie jest rzadka, nie spływała na skórki, powoduje samoistne poziomowanie. Coś wspaniałego :) Cudownie, sama przyjemność malować tą hybrydą paznokcie. Ostatnio przyglądałam się pędzelkowi, który jest po prostu idealny, ma dłuższy trzonek, dłuższe włosie, które jest bardzo równiutko przycięte, żaden nawet najmniejszy włosek nie odstaje. Firma na prawdę dba o każdy szczegół, żeby nie tylko wizualnie pięknie te produkty się prezentowały, ale żeby również każdy detal w nich był dopracowany.
Do stylizacji użyłam dodatkowo, szampańskiego, brokatowego lakieru, żeby złamać troszkę kolor i go rozjaśnić. Prodigy jest pięknym, typowo jesiennym kolorem, coś pomiędzy burgundem a bordo. Osobiście uwielbiam takie kolory, lubię nosić ciemne odcienie na paznokciach, bez względu na porę roku. Jesienna paleta barw marki Truscada jest przepiękna, myślę że każda z nas znajdzie w niej swoje ulubione i wymarzone kolory.

Wszystkie produkty znajdziecie u dystrybutora | Kristyl.
↓↓↓
http://kristyl.pl/

Mam nadzieję, że kolorek Wam się podoba :)
Pozdrawiam :)


29 komentarzy:

  1. Piękny kolor <3 jestem zakochana w tych buteleczkach, wyglądają mega elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor i cale mani super, ale ja bym zrobila go bez tych kwiatkow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się przeeee cudownie, jestem sroczką i kocham takie kolory <3 Obserwuję, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja tak genialne buteleczki! W grudniu zamierzam sporo nowości przetestować, a te lakiery mnie kuszą 💖

    Ja Tobie powiem, że zależy jaka zieleń, taką ciemną bardzo lubię, gorzej z taką trawiastą, ale ja wszystkiego próbuje (na pazurkach) 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Mani idealnie w moim stylu, kocham czerwienie i złoto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą - ten odcień jest przepiękny, a złotko wspaniale go ożywiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudowny, ale i buteleczka cieszy oko ;) I fajnie, że tak dobrze kryje

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory i rewelacujne krycie. 😁
    Tylko później było gorzej...
    Czym zdjąć ta hybryde?!☺️
    Aceton jej nie rozpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie, że sie podoba. Świetny jest. Genialnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale te buteleczki są eleganckie!! A kolor po prostu jest obłenie piękny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor i przepiękna buteleczka tego lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  12. W przypadku tej hybrydy nie tylko kolor piękny, ale również i buteleczka! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest cudowny, masz bardzo ładny kształt paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne paznokcie, a kolorek prześliczny!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru naprawdę super na jesień :) Nie miałam jeszcze nic z tej marki, trzeba by to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie idealny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor! paznokcie są rewelacyjne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Takim próbnikiem można zabić XD Super kolory, najbardziej podobają mi się róże! Pozdrawiam!%%

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite opakowania!Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te kolory! Bardzo podoba mi się Twój blog.
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycam się Twoimi pazurkami! Są cudowne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger