wtorek, października 17, 2017

TWINKLEDEALS | Sportswear wishlist.

HI!
I come to you today with a list of sports things. Everyone knows that sport is a health. Fashion in every season also affects sportswear, we can watch beautiful, colorful tracksuits, leggings, gaiters or shorts for exercise. In the shop TwinkleDeals there is a large selection of such clothing. I hope most of you will like it.


 
 5.KLICK 6.KLICK 7.KLICK 8.KLICK

Dajcie znać, czy coś z tych sportowych rzeczy szczególnie Was zainteresowało i wpadło w oko ? :)

35 komentarzy:

  1. Fajne te stroje:) Klik: 39,98; 21,97; 32,80; 17,81; 29,59 itd:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś sportowych ubrań w szafie nie miałam wcale, ale teraz stwierdziłam że na zwykłe domowe dni to najlepsze co może być ;) Nowe dresy zawsze się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam dresy, czy getry nosić po domu, najlepsze i najwygodniejsze :)

      Usuń
  3. W takich strojach chętnie bym poćwiczyła, świetne są:)
    klik: 39.98; 21.97; 32.80; 17.81; 29.59; 18.77; 17.34; 19.78; 17.09

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo te czarno-białe legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobał mi się dres z różową bluzą oraz czarno-białe legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podbają mi się leginsy ;)Aż ciężko się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Leginsy wygladaja fajnie :) wlasnie musze jakies nowe kupic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dres 3 i 4 super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Od listopada wracam na fitness więc przydałyby mi się nowe ciuszki sportowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mają rzeczy , ale paczka mi od nich szła 3 miesiące ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne rzeczy, każdy z dresów by mi się przydał na zimę po domu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super legginsy, idealne modele na fitness

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem nie mój styl niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te dresy są przesłodkie! Właśnie nie mam niczego takiego fajnego wygodnego..

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger