środa, października 11, 2017

DRESSLILY | moja jesienna wishlist.

Hej!
Chciałam Wam dzisiaj pokazać moją listę życzeń | wishlist na jesienne dni. Tym razem postawiłam na kolor czarny | black.
To zestawienie bardzo mi się podoba, futerka (sztuczne) są teraz bardzo modne, nie mogło również zabraknąć modnych kolczyków z frendzelkami,wszystkie rzeczy znalazłam na stronie sklepu DressLily.



1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK
 
Dajcie znać, co Wam się szczególnie spodobało z mojej jesiennej listy? :)
 

33 komentarze:

  1. Piękny zestaw, sweterek świetny i kolczyki extra!:)
    klik: 16.55; 28.77; 4.30; 15.22; 13.40; 24.43

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten sweter - chętnie bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda, tylko buty bym zamieniła ale reszta genialna 😍😍😍 pillikane🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka z futerkiem super, planuję sobie kupić jakiegoś futrzaka na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sweterek i kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. frędzle uwielbiam w każdej postaci, ale nie noszę kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszelkie kożuchy to moja milosc, zarowno jako plaszcze i kamizelki :P A buty to tylko dlugie kozaki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam czarne ciuchy i dodatki, więc wszystko widziałabym u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię, choć często przełamuję żeby nie było za mroczno :)

      Usuń
  9. Piękny zestaw! Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej trafia to w mój gust! Kurta z futerkiem super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie szczególnie spodobały się kolczyki ale torba byłaby mi bardziej praktyczna. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że buty wyglądają intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolor czarny chociaż ostatnio polubiłam też bordo. Z całego zestawu podoba mi się najbardziej torebka tym bardziej, że uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę postawiłaś na czerń..;] Super kurtka i torebka! Podobają mi się te rzeczy:)
    (28.77, 24.43, 16.55)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger