czwartek, października 19, 2017

Posterilla.pl | sklep z plakatami.

Hej!
Witajcie Kochani :) Nie tak dawno temu dotarły do mnie trzy, przepiękne obrazy|plakaty ze sklepu Posterilla.pl
Mam nadzieję, że również i Wam spodobają się tak bardzo jak mnie :)
Zapraszam na post :)




"Plakaty sklepu Posterilla.pl to nie tylko estetyczna dekoracja, która dopełni wnętrze Twojego mieszkania lub miejsca pracy, albowiem jest to także sposób na to, żeby wyrazić siebie, stworzyć w domu swój własny azyl spokoju, motywować się do działania i zaciekawić odwiedzających nas gości."

Myślę, że każdy z nas zgodzi się z tym powyższym stwierdzeniem. Urządzając nasze wnętrze, nasze "4ściany" nasz "kąt własny", czymś się sugerujemy, coś chcemy wyrazić, pokazać, zostawić w nim cząstkę siebie. Z pomocą przychodzą nam właśnie takie sklepy, gdzie czekają na nas gotowe projekty i możemy wybrać to, co nas interesuje, co trafia w nasze gusta, co nam się aktualnie spodoba itd.
Jest kilka działów, w których możemy szukać inspiracji np. plakaty motywacyjne, plakaty z napisami, plakaty z grafiką, do kuchni, dla dzieci, do salonu itd.
Czekają na nas również plakaty na zamówienie, czy na prezent, dla mamy, dla niej, dla niego, prezent do domu, lub na specjalną okazję. Na prawdę jest w czym wybierać :)
Ja postawiłam na te trzy plakaty, każdy ma wymiary 30x40, do wyboru mamy ramki w kolorze czarnym/białym/naturalnym. Obrazy szalenie mi się podobają, ten z napisem Love znalazł swoje miejsce w sypialni, nad naszym łóżkiem, dwa pozostałe w salonie zdobią pięknie ścianę :) Takie obrazy są śliczną dekoracją i pięknie potrafią ozdobić każde wnętrze :)
Jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona :) Polecam każdemu :)
Plakaty przychodzą do nas bardzo dobrze zabezpieczone, otulone są szczelnie i nie ma mowy o pęknięciu, zewnętrzny karton również idealnie izoluje przed wszelakimi wstrząsami.
Również obsługa sklepu zasługuje na pochwałę, i to że realizacja zamówienia jest expresowa :)

Dajcie znać, czy Wam się moje plakaty podobają, a może pośród oferty, znaleźliście coś specjalnego dla siebie?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Świetne te plakaty i cena 34zł bardzo korzystna:) buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i w przystępnej cenie , chociaż samemu w domu też można łatwo i szybko takie wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że fajne, dla mnie to juz tylko marnowanie miejsca na ścianie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie plakaty, można je często zmieniać i odmieniać wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plakaty pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne, idealny dodatek do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie bardzo podobają takie plakaty!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne, też chcę, zamówię coś u nich, dzięki za info o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z napisem love przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie plakaty, ponieważ świetnie dopełniają wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ze złotym napisem na marmurku jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. te z Hello bardzo mi się podobają. Lubię proste przekazy

    OdpowiedzUsuń
  13. Te plakaty są przepiękne! Nie wiem, który podoba mi się bardziej, bo wszystkie są w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ogarniam tej mody na napisy w ramkach XD Ale może to i ładnie wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe plakaty :) Zwłaszcza ten na marmurowym tle wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku <3. Jak ja kocham taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero teraz zauważyłam, że przegapiłam u Ciebie post (ale ze mnie gapa;), a tu takie fajne plakaty, ten pierwszy podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger