środa, października 18, 2017

ROSEGAL | Halloween Promotion - wishlist.

Hej!
Z okazji zbliżającego się święta halloween, sklep Rosegal przygotował dla swoich klientów fajną promocję. Dzięki akcji Halloween Deal Special
można skorzystać na prawdę z fajnych zniżek i są przygotowane również specjalne oferty. Wybrałam kilka modeli z tej specjalnej oferty, mam nadzieję że coś szczególnie przypadnie Wam do gustu :)

 KLIK
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

Dodatkowo można wygrać kartę podarunkową o ładnej wartości, aż 100 dolarów. Po szczegóły zapraszam Was tutaj - NO TRICKS ALL TREATS.
↓↓↓ 

http://www.rosegalreviews.com/no-tricks-all-treats/?lkid=11611840

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Plaszcz jest piekny, chociaż ja bym w nim wyglądała okropnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzeczka z piórkami wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :) Ładny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy, szczególnie ten burgundowy sweterek:)
    poklikane wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rze3czy, oczywiście wszystko poklikałam :)
    przykładowe ceny : 41,84$, 20,19$, 7,99$, 15,95$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy płaszczyk bardzo fajny ;) podobny kupiła w zeszlym roku w TK maxx :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterek ombre (dwukolorowy :P) wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi wpadł w oko sweterek ombre, ten cieniowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś kilka opcji takich jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ombre sweterek i ta bluzka z piórami cudowne <3 klik

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek ombre, od dawna mam na oku

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordowy sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluza na zamek jest rewelacyjna. Chciałam ją zamówić, ale obawiam się, że z tyłu będzie za krótka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Burgundowy sweterek jest śliczny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że jest ta promocja! Można się obkupić, że hej ! XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek ombre kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest ten sweterek z piórami! Lubię sweterki i polubiłam się z golfami:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger