sobota, października 28, 2017

GAMISS | shoes, cardigan, coat | jesienna wishlista.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jesień, kiedy jest złota, słoneczna, ciepła, wtedy jest piękna, zachwyca nas swoją paletą barw, szczególnie widać to w lesie, na łonie natury. Wtedy też chętniej sięgamy po lżejsze, ale ciepłe okrycia wierzchnie, wszelakie płaszczyki, kardigany, bluzy, czy sweterki idą w ruch. Dopełnieniem są tak modne botki, szczególnie te ozdabiane haftem. Wybrałam dla Was kilka propozycji ze sklepu Gamiss, mam nadzieję, że Wam się spodobają.

 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK


 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

W tym jesiennym sezonie szczególnie do gustu przypadły mi płaszczyki, zresztą pewnie zauważyliście to po moich stylizacjach :) Jestem zmarzluchem, uwielbiam ciepłe okrycia, dlatego wszelakie swetry, kardigany, czy bluzy mają u mnie swoje miejsce, zamierzam zamówić kolejne, tym bardziej, że teraz są mega zniżki praktycznie na wszystko. Zajrzyjcie bo na prawdę warto :)
 

37 komentarzy:

  1. Płaszczyki też mi się podobają, zwłaszcza te o rozszerzanym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki sa mega. Wszystkie☺ i ta bluza z reniferem, czy tam jeleniem Tez bardzo mi się podoba☺ klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te bluzy! :) Ostatnie botki też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten brązowy kardigan :) 3,99 22,92 13,82 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tańsze rzeczy mają niż w podobnych tego typu sklepach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne są takie haftowane botki, aż zastanawiam się nad ich kupnem:)


    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny w tym sklepie powalają na kolana bo są tak niskie , świetne botki wybrałaś :-)$4.99 $7.99 22.92$ 30.64$ 5.99$

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy, te haftowane botki są po prostu genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy wybralas ;) poluje teraz na botki wiec na pewno sie im przyjrzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bluzę nr 4 , niestety nie jest taka jak na zdjeciu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, ja mam odwrotnie. Mnie cały czas jest gorąco.Nie mogę nawet po domu za bardzo chodzić w normalnym ubraniu, typu dżinsy i więcej niż jedna cieniutka warstewka. Jak gdzieś wychodzę, to zakładam ubranie w ostatniej chwili. Bluzka na ramiączkach + bawełniane szorty, to mój standardzik po domu. XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki z haftowanymi kwiatami są boskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyki super, ale najbardziej wpadła mi w oko szara bluza w kwiaty, ta z czarnym kapturem i mankietami ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter z kapturem i uszami byłby świetny na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzy i płaszczyki bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyki są naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie bluzy na jesień :) Bardzo spodobały mi się też botki! Wszystkie propozycje świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne botki ;) płaszczyki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny i granatowy płaszczyk najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger