czwartek, października 26, 2017

DRESSLILY | jacket, kurtka z futerkiem.

Hej!
PL.: Witajcie Kochani :) U mnie nareszcie dzisiaj zaświeciło słoneczko, uwielbiam, aż jestem mega pozytywnie nastawiona :) Przychodzę do Was ze stylizacją typowo jesienną, chcę Wam pokazać śliczną, czarną kurteczkę | jacket, z futerkiem, którą zamówiłam w sklepie DressLily.
ENG.: Hello dear :) At last I shined sunshine, I love to be mega positively oriented :) I come to you with a typical autumn style, I want to show you a beautiful black fur jacket, which I ordered in the shop DressLily.



 Jak pewnie wiecie, nadal panuje moda na wszelkie futerka, czy kożuszki. Idąc za trendem, zamówiłam tę oto śliczną, czarną krótką kurteczkę, która ma dużą wstawkę/kołnierz i mankiety z przyjemnie milutkim, szarym futerkiem. Kurteczka bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :) Jeśli ktoś patrzy na metki, to ta kurtka jest firmy Lanshifei. Kupując, musimy dobrze się zmierzyć, ponieważ rozmiarówka jest mocno zaniżona, bo ja tutaj mam XXL, co jest w naszej europejskiej rozmiarówce niemożliwe, bo bym się zwyczajnie utopiła ;)
To dzisiaj na tyle, pozdrawiam Was słonecznie :***
 

47 komentarzy:

  1. Ogromne jest to futro! Nawet chyba troche za duze, ale świetnie wygląda przy rękawach ☺ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie gdyby kurteczka była np.trochę dłuższa, to by kołnierz nie wydawał się taki duży ;)

      Usuń
  2. Fajne, słoneczne zdjęcia, kurtka ma oryginalny kołnierz $40.17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, złapałam przebłysk słoneczka, bo u nas codziennie jest pochmurno i deszczowo, okropna pogoda :(

      Usuń
  3. kurteczka i buty bardzo mi się podobają :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobna z zeszłego roku, ale ma mniej futra kolo karku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna ta kurteczka, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie czarne kurteczki z eko skóry :) 40,17 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, szczególnie z takimi ślicznymi dodatkami :) :***

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też, wtedy mam wrażenie, że jest mi cieplej :) szczególnie kiedy futerka są tak milutkie :)

      Usuń
  8. Świetna kurtka i kozaki:) cudownie wyglądasz:)
    Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę, ze Ci się podoba :)dziękuję :***

      Usuń
  9. Ależ Ty jesteś zgrabna! Pięknie i stylowo wyglądasz, genialny zestaw!:)
    klik: 40.17$

    OdpowiedzUsuń
  10. Laska! Chciałam zamówić sobie tą kurteczkę, bo kocham futrzaki dookoła szyi, ale chyba jednak dobrze zrobiłam, że poczekałam, wolę te trochę mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** jeśli wolisz mniejsze, to faktycznie dobrze, że poczekałaś :)

      Usuń
  11. kurtka to fajne dopełnienie stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajnie wygląda, choć mnie futra nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurta nie w moim stylu, ale stylizacja ma pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurta nie do końca w moim stylu, ale te kozaczki... Zawsze się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna jest ta nasza inność :D te kozaczki uwielbiam, są mega wygodne, niesamowicie mnie pozytywnie zaskoczyły :)

      Usuń
  15. Wow jest mOoooc <3
    super wyglądasz - bardzo podoba mi się całość <3

    40,17$
    mogę prosić również o kliki u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :*** oczywiście już byłam u Ciebie :*

      Usuń
  16. Fajnie wyglądasz, choć kurtka nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka nie przypadłą mi niestety do gustu, ale cała reszta wielki plus, piękne buty !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kurteczka, ogólnie stylizacja też bardzo ładna. pozdrawiam ;)
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta kurtka, te napy futrzane są śmieszne:)
    Spódnica jest mega!:0

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna kurteczka ;) chociaz na chlodniejsze dni dla mnie troche za krotka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz na prawdę mega sexi :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziwna ta kurtka ale wyglądasz fajnie. Ja bym ubrała się do niej cała na czarno. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Szałowa kurteczka, ale futerka dali chyba troszeczkę za dużo. Tak czy inaczej, to świetnie grzeje i wspaniale wygląda przy jesiennych stylizacjach :)
    Buciki bardzo mi się spodobały ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie wygląda ta kurtka, chociaż nie do końca w moim stylu aż tyle futra :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się prezentuje i pewnie mega cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ohohooo :) Kurtka nie w moim guście, ale widać, ze Ty czujesz się w niej jak królowa :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger