niedziela, października 08, 2017

LACTACYD precious OIL | olejek do higieny intymnej | NOWOŚĆ.

Hej!
Witajcie Kochani, w kolejną niedzielę :) Nie tak dawno temu część blogerek została obdarowana przemiłą przesyłką niespodzianką, w nasze progi zawitał kurier z pięknym, złotym, prezentowym pudełkiem :) ...
 

 Lactacyd Precious Oil Delikatny olejek do higieny intymnej 200ml 
 Delikatny olejek do higieny intymnej
Lactacyd Precious OIL to wyjątkowo delikatny olejek do higieny intymnej. Formuła wzbogacona o drogocenne olejki została stworzona by delikatnie oczyszczać i nawilżać okolice intymne. Twoja skóra będzie miękka, gładka i nawilżona. Uczucie satynowej miękkości do 8 godzin! 
Zalety:
  • Długotrwała miękkość i nawilżenie
  • Wzbogacony o drogocenne olejki
  • Zawiera naturalny kwas mlekowy
Uwielbiam takie pudełka z miłymi niespodziankami w środku :) Nie dość, że już samo, duże, piękne, złote opakowanie zrobiło wrażenie, to jeszcze po jego otwarciu, ukazał się śliczny wianuszek w słoneczniki i róże, a wśród nich były dwa olejki :) Coś pięknego :) A teraz o samym olejku będzie słów kilka ;)
Niedawno firma Lactacyd wypuściła na rynek zupełną nowość, jest to olejek do mycia okolic intymnych. Jeśli chodzi o mnie, to pierwszy raz się spotkałam z formułą olejku do mycia okolic intymnych, przeważnie do mycia tej części ciała możemy spotkać płyny, czy pianki. Tym niemniej z ciekawością podeszłam do tego kosmetyku.
Buteleczka zawiera w sobie 200ml płynu, jest przeźroczysta, co jest dużym plusem, ponieważ widzimy stan, czy też ubytek produktu. Sam olejek jest żółtego/bursztynowego koloru. Za to zapach jest śliczny, delikatny, przypomina oliwkę dla dzieci.
Podczas kontaktu z wodą, przybiera formę bardzo gęstej delikatnej piany. Dobrze myje, a zarazem pielęgnuje tę wrażliwą i delikatną część naszego ciała. Na długo pozostawia uczucie świeżości i komfortu. Nie uczula, nie występuje jakiekolwiek swędzenie, szczypanie itd. Jest to tylko moja subiektywna opinia, być może są nadwrażliwe osoby, które ten kosmetyk może uczulić, ale u mnie spisuje się fantastycznie i jestem z niego niesamowicie zadowolona.
 Jedynym mankamentem jest tutaj dozownik, a raczej jego brak, przez otwór wylewa się niepotrzebnie zbyt dużo płynu przez co niepotrzebnie jego wydajność spada. Zamykanie na klik jest bardzo solidne i można sobie złamać paznokcia, ale ja poradziłam sobie w ten sposób, że po prostu przełożyłam z innej butelki dozownik/pompkę i nie muszę się już martwić o nic :) polecam tak zrobić ;)
Polecam ten olejek, jest na prawdę super :)
 
Pozdrawiam :)
 

36 komentarzy:

  1. Do okolic intymnych wybieram sprawdzone kosmetyki, wiec olejek u mnie odpada, bo mam swoich ulubiencow
    Ale wianek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może wypróbuję, takiego olejku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny pomysł z takim olejkiem :) Ja lubię olejki w każdej postaci wiec chętnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam i lubię. Fajnie się zmienia podczas zetknięcia z wodą

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna prezentacja :-) Olejku takiego jeszcze nie stosowałam, z ciekawości muszę go wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejku jeszcze nie miałam:) super firma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek jest swietny! Używam go z dużą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Lactacyd ale żel ;) olejku nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresował mnie ten olejek, czytałam o nim dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o prosze, wygląda na prawdę zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek? Muszę spróbować:) zawsze używałam tylko żelu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak większość kobiet używam żelu, jednak mogłabym spróbować olejki ;) Piękny wianek, szczególnie do zdjęć lub na jakiś festiwal ;)

    Dokładnie! Ręcznie malowane zdobienia są niepowtarzalne, ale nie zawsze mam czas i wenę żeby coś zmalować, wtedy naklejki wodne albo stemple bardzo mi pomagają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten olejek i jestem zadowolona z jego działania, zapachu i konsystencji. Zgadzam się, że powinien mieć jakiś dozownik, bo za każdym razem wylewam za dużo kosmetyku z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega fajny :)myślę, że firma rozwiąże ten problem :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze tego olejku, ale wydaje się być bardzo fajnym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo muszę przetestować :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna przesyłka, lubię emulsje lactacyd więc olejek też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam właśnie na paru blogach same pozytywy :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma wypuściła świetną nowość, godną polecenia :)

      Usuń
  18. Ja uwielbiam ich żele do higieny intymnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna paczuszka, ten wianek jest super. A olejek zamierzam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, oleje same w sobie dobrze myją, a tu dodatkowo jeszcze ekstra pielęgnacja. Jednak skoro nie ma dozownika, raczej bym go nie kupiła. Ktoś nie pomyślał.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger