sobota, października 28, 2017

ZAFUL | wishlist | rzeczy, które mi się spodobały.

Hej!
Przeglądając ofertę sklepu Zaful, moją uwagę zwróciły te oto piękne ubrania, których przegląd dla Was przygotowałam.
Znalazły się w nim zarówno sukienki, spódnice, jak i spodnie.
Jest tu tylko wybiórcza część bogatego asortymentu tego sklepu, dlatego serdecznie zapraszam do przejrzenia całej oferty.

 1. KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK
 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

Nie wiem jak Wam, ale mnie osobiście bardzo podobają się takie swetrowe sukienki, są bardzo wygodne w noszeniu i do tego ciepłe, nie musimy się obawiać, że zimą zmarzniemy.
Lubię przeglądać oferty sklepów i wracać do tych pięknych, haftowanych rzeczy, które były i nadal są bardzo modne, z czego mega się cieszę i niech ta moda trwa jak najdłużej :)
Ostatnio sklepy internetowe prześcigają się w super obniżkach, więc warto upolować coś na tych świetnych promocjach.
Po więcej szczegółów zapraszam tutaj:
↓↓↓
https://www.zaful.com/11-11-sale-shopping-festival.html?lkid=11699388

27 komentarzy:

  1. A ja nigdy nie wiem jak te sweterkowe sukienki nosić. Czy do rajstop, czy do legginsów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz i tak i tak :) teraz w modzie wszystko jest dozwolone ;)

      Usuń
  2. Najbardziej spodobały mi się spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterekowe sukienki są świetne, ale najbardziej spodobały mi się te haftowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe sukienki :) ja wlasnie czekam na swoje zamowienie hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że z Twoich wyborów sporo rzeczy mile widziałabym w swojej szafie ☺ ta jeansowa mini mega 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka nawet nawet i te Twoje długie buty do tego + kamizelka jakaś futrzana z czarnymi, białymi i szarymi włoskami XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki 1 i 2 są super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam dwie swetrowe sukienki innej marki i niestety nie spełniają moich oczekiwań...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki mi się podobają :) Spodnie bym sobie jakieś zamówiła, ale boję się, ze nie trafię z rozmiarem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię sweterkowe sukienki, idealne na tę pore roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Też podobają mi się takie sweterkowe sukienki :) Przynajmniej jest w nich cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje, uwielbiam ten sklep. Jeansową spódniczkę z haftami mam w ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się jeansowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterkowe sukienki są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mi sie podobaja sweterkowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy, nawet zobaczyłam kilka perełek nadających się na jesień:)
    Buziaki, pozdrawiam!:*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dłuższe koszule w formie sukienek, tuniczek bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger