piątek, października 13, 2017

ZAFUL | śliczny, czarny płaszczyk | black coat.

Hej!
Za oknem wietrznie, deszczowo, pochmurno, słońca nadal brak, gdzie jest ta nasza cudowna, polska złota jesień, ja się pytam? ;)
Mam na dzisiaj przygotowaną dla Was bardzo jesienną propozycję, jest to śliczny, czarny płaszczyk|black coat, który znalazłam w sklepie Zaful.


Płaszczyk spodobał mi się jak tylko go zobaczyłam :) Jest porządnie uszyty, nie mam się do czego uczepić, na jesienne dni jest super :)
Okulary panterki już mogliście zauważyć we wczorajszym wpisie, są cudowne, masywne i dobrze wykonane.
Mam nadzieję, że i dzisiejsza moja stylizacja przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam :*

38 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk! Sama posiadam czarny ale chętnie bym kupiła nowy. Guziczki przy tym płaszczyku dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przodu nie do końca w moim stylu ale za to z tyłu bardzo mi się podoba to wiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, szykownie, kobieco! Bardzo lubię takie zestawy, płaszczyk (52.02) jest świetny, okulary (4.42) również bardzo mi się podobają:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień i zimę lubię za płaszczyki :) U mnie czarnego brak przez zwierzaki, 52dolary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo kocham płaszczyki :) faktycznie przez te moje dwa kudłacze szybko wszystko obłazi :/

      Usuń
  5. cudowny płaszczyk, świetnie się komponuje z tymi butami naprawdę piękna stylizacja - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz i zarażasz swoim promiennym uśmiechem :) Płaszczyk jest śliczny. Podoba mi się ten krój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i bardzo cieszą mnie Twoje słowa :) Kocham uśmiechać się do ludzi i kocham kiedy ludzie się uśmiechają, dodaje to pozytywnej, radosnej energii :)

      Usuń
  7. Pięknie w nim wyglądasz! Jest po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, cieszę się że Ci się podoba :):***

      Usuń
  8. ładnie, elegancko, ja u siebie wolę jednorzędowe płaszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. no no, pięknie kochana,
    cudowny płaszczyk szkoda, że już wykupiony

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie podkreśla talię! Podoba mi się! Bardzo ładnie Tobie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to potrafisz wyszukać naprawdę świetne rzeczy w tych zagranicznych sklepach :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tym płasczyku, bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszczyk!! Podoba mi się, super fason:)
    (52.02, 4.42)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny płaszcz :) Idealnie podkreśla sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te stylizacje są coraz lepsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się poddoba ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger