czwartek, października 12, 2017

ZAFUL | sukienka pepitka | dress.

Hej!
Która z nas nie zna wzoru "pepitka"? Ten motyw, wzór pojawia się na ubraniach projektantów mody od dawien dawna, zawitał również w moje progi, za sprawą tej ślicznej sukienki|dress, którą wypatrzyłam w sklepie Zaful :)


"Pepitka (nazywana „psim zębem” lub „kurzą stopką”) jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów w historii mody. Łączy w sobie tradycję z nowoczesnym, wyrafinowanym stylem. Potrafi być elegancka, casualowa, sportowa, wieczorowa, poważna lub zabawna. To zadziwiające, jak bardzo niezwykły jest ten prosty z pozoru wzór, jak wiele ma odsłon i jak istotną rolę odgrywa we współczesnym designie." źródło int.

Sukienkę znalazłam w sklepie Zaful, ostatnio mimo jesieni i zimna, nie rezygnuję z nich :) I jestem pewna, że zimą również będę w nich chodziła, jestem w nich zakochana. Moją drugą miłością są te kozaczki za kolano, są po prostu rewelacyjne, świetnie się je nosi i są niezwykle wygodne. 
Sukienka jest w ponadczasowy wzór, który zawsze jest i można się pokusić o stwierdzenie, że będzie modny zawsze. Uszyta jest z niezwykle milutkiego, elastycznego materiału. Z przodu ma dosyć duże wycięcie, co może mężczyznom dać do myślenia ;) Jestem z niej bardzo zadowolona, jest bardzo wygodna, no i trafiłam z rozmiarem, z czego bardzo się cieszę. Dobrałam do tego zestawu piękne okulary w panterkę. Uwielbiam nosić okulary, noszę je cały rok, również z tego względu, że bardzo łzawią mi oczy.
Do całości założyłam przepiękną, srebrną biżuterię od Tilia.
Dajcie znać, czy Wam się sukienka podoba? :)
 

40 komentarzy:

  1. Lubię motyw pepitki, mam kilka rzeczy w takim stylu. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i okularki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie za duża "przestrzeń " na środku, ale bardzo lubię motyw pepitki.Ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i te kozaki, jestem zachwycona!:)
    Poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie za duzy rozporek, jesli mozna to tak nazwac :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepitka to nie jest do końca mój kształt - ale w tej sukience wyglądasz ekstra! Super podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy krój ma ta sukienka :) plus super okularki

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię motyw pepitki, a do tego sukienka (14.59) ma ciekawy krój, poza tym świetnie podkreśla Twoją idealną sylwetkę:) pięknie wyglądasz, okulary bardzo fajne (4.42)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda, choć ja nie przepadam za tym motywem;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma bardzo kobiecy fason $14.59 okularki bardzo ciekawe $4.42

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtórzę się pewnie, ale te kozaczki są ekstra :) Lubię też wzór pepitki, mam jedną sukienkę podobna do twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w pepitce kocham się od dawna! Przepiękna ta Twoja sukieneczka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! Wyglądasz przepięknie! Uwielbiam Twój styl! Jeszcze ta torebeczka... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie pani wygląda w tej sukience. U kogoś podoba mi się ten wzór ale sama nie widzę siebie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój styl, ale Tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalnie świetnie w niej wyglądasz, chociaż dla mnie to wycięcie jest zbyt spore ;) W zdjęciach okej, ale przy codziennym chodzeniu jakoś sobie nie wyobrażam takiej nosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że jest aż tak duże, na stronie sklepu wygląda to troszkę inaczej;)

      Usuń
  18. Ojejku jak CI ślicznie w tym żakiecie !! CUdownie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękny set!!<3 Ekstra sukienka, bardzo mi się podoba!!:)
    (14.59, 4.42)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger