poniedziałek, października 09, 2017

DRESSLILY | Skinny Jeans | dżinsy z haftem i apaszka.

Hej!
Kochani przychodzę do Was z kolejną stylizacją, bardzo wygodną, idealną na co dzień. Zobaczycie świetne spodnie z motywem kwiatowym, na dżinsach wyhaftowane są śliczne, drobne, niebieskie róże/Floral Embroidered Skinny High Waisted Jeans,
które pochodzą z mojego ulubionego sklepu DressLily. Bardzo się cieszę, że cały czas trwa moda na wszelakie hafty :)


Tym razem postawiłam na ciemny kolor dżinsów, z racji pory roku i nadchodzącej zimy. Powiem Wam, że nie żałuję, spodnie są świetne, elastyczne, super leżą, są bardzo wygodne. Skusiłam się na kolejną parę z motywem kwiatowym, z haftem, tym razem są to śliczne, delikatne różyczki, które dodają im uroku. Wcześniej miałam opory przed zamawianiem spodni, bez mierzenia, ale teraz już wiem, że nie ma czego się obawiać, tym bardziej że rozmiary jak i jakość dżinsu jest super :)
Dobrałam również apaszkę. Obie rzeczy gorąco polecam.

Dajcie znać, czy podobają wam się spodnie i apaszka?
Zapraszam do klikania i komentowania, buziaki :***



35 komentarzy:

  1. Piękne są. bardzo udana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te spodnie - mają ładne i bardzo modne teraz hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te spodnie :) ten haft wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodnie, te hafty są cudne, apaszka również bardzo ładna, pięknie kochana wyglądasz!:)
    klik: 19.93; 3.00

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty bardzo mi się podobają ;) Sama niedawno kupiłam spódnicę z kwiatowym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) super masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam spodni online, Twoje są świetne a cena niecałych 20$ kusi bardzo.Z apaszek wybrałas najładniejszą wersję kolorystyczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz wspaniale ! Te spodnie do tych butów wyglądają bardzo młodziezowo ! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna apaszka, bardzo lubię hafty

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialne sa te spodnie! Maja fajne niebieskie wstawki, ale nie takie ogromne tylko delikatne🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny look, uwielbiam Cię w takim wydaniu. Cudowna fryzura, wszystko dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że tak samo jak ja lubisz haftowane rzeczy :) Bardzo ładnie wszystko połączyłaś, i buty super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, a jaka piękna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne łachy! Z takimi nieco dłuższymi włosami wyglądasz mega sexy!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i wygodna stylizacja na co dzień:) Hafty ogromnie mi się podobają, a jeansową kurtkę sama chętnie noszę w cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie<3 Podobają mi się hafty na dżinsie!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger