wtorek, października 17, 2017

GAMISS | sweater wishlist.

Hej!
Kochani, na dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd typowo już jesienny, mianowicie są to sweterki|sweater jakie możecie znaleźć w sklepie internetowym Gamiss.
Wybrałam nie tylko damskie sweterki, ale również męskie, które są świetne i na pewno Waszym drugim połówkom bardzo przypadną do gustu.

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

Trwa szczególna promocja halloweenowa, szczegóły po kliknięciu w baner:
↓↓↓
https://www.gamiss.com/promotion-halloween-special-38/?lkid=11600142


38 komentarzy:

  1. Fajna wishlista ;) Niektóre sweterki widziałabym na sobie; )

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sweterki szczególnie beżowe i pudrowy róż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka swetrów wpadło mi w oko. Szczególnie podoba mi się ten szary półgolf :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten bordowy sweterek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne sweterki, ten z reniferem przeuroczy:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Burgundowy sweterek z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne sweterki, ja mam bzika na ich punkcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sweterki i zawsze mam ich za mało :d Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie jesieni bez sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te sweterki w świątecznym klimacie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sweterki! Podobają mi się szczególnie męskie! Tyle razy tu byłam, a dopiero teraz zaobserwowałam Twojego bloga. Ach ten pośpiech... ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze dwa damskie są bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniferki na sweterkach to ZNAK że święta cooraz bliżej<3
    Śłodziaki:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger