środa, października 18, 2017

TWINKLEDEALS | Tops wishlist.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przy tak pięknej ostatnio pogodzie, aż chce się znów założyć śliczne bluzeczki|Tops i wyjść z domu na długi spacerek :)
Takie śliczne bluzeczki znalazłam w sklepie TwinkleDeals, zobaczcie i dajcie znać, które szczególnie Wam się podobają :)

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

Trwa super specjalna, halloweenowa promocja w sklepie, szczegóły po kliknięciu w baner:
↓↓↓

https://www.twinkledeals.com/promotion-halloween-sale-special-240.html?lkid=11600194

Mam nadzieję, że bluzeczki przypadną Wam do gustu ?:)
 

40 komentarzy:

  1. fajne propozycje szczególnie ta bluza z flamingami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka z motywem botanicznym klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza bluza jest genialna 💖 bardzo mi sie podoba, klik☺

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne bluzeczki, ta 'cold shoulder' w paski podoba mi się najbardziej:)
    poklikane wszytsko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluza we flamingi zmiażdżyła system :D Boska jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzeczki. Mi najbardziej podoba się biała z czarnymi elementami :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnei zamówie coś z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. SKlepu nie zznam ale widzę że ubrania mają świetne 15,84$ 17.15$ 19,01$ 17,62$ 16,79$

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie znam tej strony, widzę kilka fajnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Flamingi bardzo mi się podobają! :) Sklepu nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje, bardzo ładny ten golfik z sercem oraz ta bluza z flamingami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowa koszula z wycięciami na ramionach wyglada bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flamingi najlepsze :) śliczna ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie czwóreczki z chęcią bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne bluzki, najbardziej podoba mi się ostatnia i ta pierwsza we flamingi. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię oglądać prawie wszystkie Twoje listy - zawsze dużo wyborów pokrywa się z moim gustem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są niektóre bluzeczki, aż chce się żeby lato wróciło..:)
    Bluza z flamingami wymiata!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger