czwartek, grudnia 07, 2017

DELIA | Good Foot Podology.

Hej!
Kochani witajcie :) Wszyscy wiemy jak ważne jest dbanie o nasze stopy nie tylko latem, ale przez cały rok. Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od Delia Cosmetics z tymi cudownymi produktami do pielęgnacji stóp.
Zatem zapraszam Was na post.

 1. MASKA WYGŁADZAJĄCO-REGENERUJĄCA:

  • Przynosi ulgę bardzo suchej i popękanej skórze stóp.
  • Nadaje stopom jedwabistą gładkość.
  • Odżywia i regeneruje suchą skórę.
  • Przywraca dobrą kondycję zniszczonym stopom. 
  • Odświeża i relaksuje.
Do stosowania przy bardzo suchej skórze stóp z tendencją do zrogowaceń i pękania. 
10 ml + skarpety

2. EKSPRESOWY ŻEL DO USUWANIA ZROGOWACEŃ:

  • Usuwa zrogowacenia i modzele.
  • Przywraca uczucie komfortu i relaksuje.
  • Przywraca stopom zdrowy wygląd.
Stosować przy zmianach wymagających intensywnego zmiękczania i złuszczania, ale nie częściej niż 1 raz w tygodniu.

3. KREM W PIANCE:

  • Nawilża.
  • Pokrywa delikatną warstwą ochronną. 
  • Odświeża i koi. 
Stosować regularnie po każdej kąpieli.
60 ml 

4. KĄPIEL PEREŁKOWA:

  • Intensywnie zmiękcza zrogowaciałą skórę. 
  • Ułatwia usuwanie martwego naskórka. 
  • Relaksuje i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. 
Do stosowania przy odciskach, modzelach, nagniotkach i zrogowaceniach oraz zawsze wtedy, kiedy stopy potrzebują relaksu. 
200g

5. PEELING:

  • Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek. 
  • Wygładza i zmiękcza. 
  • Nawilża i odżywia. 
  • Odświeża i relaksuje 
Do stosowania w przypadku zrogowaciałych pięt, suchych i bardzo suchych stóp, po każdej kąpieli stóp i przed zabiegiem pedicure. 
60 ml. 

Przeważnie gdy zbliża się lato, wiosną dopiero zaczynamy baczniej się przyglądać i naszą uwagę skupiać na stopach, na tej części ciała, która przez większą część całego roku jest ukryta pod skarpetami, kapciami i schowana w butach. Często są one przemęczone, spierzchnięte, zrogowaciałe  czy przesuszone. Niewiele osób poświęca im wystarczającą ilość czasu w ich pielęgnację. Po prostu zapominamy o nich, a one również wymagają od nas dbania i pielęgnowania, bo przecież tak ciężko dla nas pracują, noszą nas cały dzień, dlatego wieczorem zafundujmy im zasłużony relaks :)
Wymocz je porządnie, zrób peeling, wmasuj dobry krem lub piankę, a one Ci się odwdzięczą pięknym wyglądem. Proponuję serię Good Food Podology od Delia Cosmetics, te produkty zadbają wspaniale o nasze stopy. Wszystkie ładnie pachną, a kąpiel perełkowa to raj dla zmysłów, relaks i odpoczynek dla naszych stóp. Ogólnie ujmując polecam całą serię do stosowania przez cały rok, wtedy nie będziemy musieli się o stopy martwić wiosną kiedy przyjdzie nam założyć sandały, czy klapki, a one będą w opłakanym stanie.
Znacie te produkty? Miałyście okazję je testować, który produkt skradł Wasze serca?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Czytałam już bardzo wiele recenzji tych produktów i niezmiennie kusi mnie krem w piance, bo jest to dla mnie coś nowego. Ogólnie bardzo lubię kosmetyku własnie w tej formie, a kremu jeszcze nie miałam, więc chętnie wypróbuję. Już od samej nazwy kusi mnie również perełkowa kąpiel dla stóp - brzmi rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta seria wydaje się być super, ja o swoje stopy zbyt mocno niestety nie dbam, przypominam sobie o nich gdy uratują je jedynie skarpetki złuszczające. kocham piankowe kosmetyki więc krem w tej formie bardzo mnie zainteresował. a oprócz tego kąpielowe perełki z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że takie pudełko i mnie by się przydało! Latem jakoś nie po drodze mi z dbaniem o stopy, z kremem też niezbyt regularnie, bo mnie wkurza, że jak pokremuję to nie mogę chodzić a jednocześnie mam usmarowane też ręce :D Zawsze jesienią i zimą staram się trochę nadgonić pielęgnację i obecnie używam pianki z Farmony, poleciła mi ją koleżanka ;) Na razie użyłam 2 razy i zobaczę jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w taki zestaw do stóp. A ta seria na prawdę się super zapowiada. Jest wszystko co potrzebne :)

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw jest świetny, u mnie się sprawdza, a szczególnie jestem zauroczona pianką

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam produkty z tej serii jestem z nich bardzo zadowolona Delia robi coraz lepsze produkty pielęgnacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kompletnie tej serii, nawet nie wiedziałam, że Delia ma w swojej ofercie produkty do stóp, ale taka kompleksowa pielęgnacja by mi się teraz przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile świetnych produktów! nie znam tej serii, ale zaciekawiłaś mnie nią, szczególnie kąpiel perełkowa i peeling mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytalam juz o tej serii. Zdecydowanie musze ja przetestowac, bo moje stopy lubia konkretna pielegnacje :). No i uwielbiam Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w koncu kupic coś z tej serii i dam moim stopom odetchnąć! Często o nich zapominamy, dbając tylko o dlonie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą serię i ją uwielbiam. Szczególnie kąpiel do stóp oraz maska fajnie się u mnie sprawdziły. W końcu mam idealnie gładkie stópki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już kilka kosmetyków z tej linii. Najbardziej przypadł mi do gustu krem w piance, taka formuła zachęcała wręcz do regularnego stosowania, a dzięki temu stopy były w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku!!!! Pozazdrościć Kochana CI tych kosmetykw :* Cudo!!! CHętnie wszystko bym przygarneła do wypróbowania :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo czytałam już o tej serii. Kusi mnie zwłaszcza krem w piance, jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdził i na pewno wkrótce po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat przydałaby mi się taka kuracja nawilżająca do stóp :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurza stopa! Szczerze mówiąc, to z chęcią przygarnęłabym cały zestaw! To temat brudna rzeka ale moje stopy są zmasakrowane od obcasów... A najlepsze jest to, że ja w obcasach nie chodzę już od lat ale kiedyś robiłam sobie nimi kuku nagminnie. Z odciskami jest niestety tak, że one powracają, że aż czasem ciężko nadążyć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą serię ;) Rzeczywiście fajnie działa na stopy ;) Regeneruje i nawilża. Super, polecam każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger