niedziela, grudnia 17, 2017

HRISTINA COSMETICS | naturalne kosmetyki z Bułgarii cz.2

Hej!
 
Witajcie Kochani:) Przy niedzieli będzie miło i pachnąco z naturalnymi kosmetykami firmy Hristina. Na dzisiaj przygotowałam drugą część, dowiecie się czy kolejne 3 produkty polubiłam tak samo jak dwa poprzednie?
Zapraszam na post :)
 
 Naturalne dezodoranty bez aluminium
Naturalne dezodoranty są wyprodukowane bez użycia soli glinu i innych substancji chemicznych. Wykorzystują siły natury łącząc tylko naturalne składniki, które gwarantują świeżość oraz ochronę przed nadmiernym poceniem i nieprzyjemnym zapachem przez cały dzień. Przyjemny i długotrwały zapach zapewniają olejki eteryczne wysokiej jakości. Dezodoranty zawierają naturalny olej kokosowy, marantę w proszku, sodę oczyszczoną oraz dalsze naturalne środki antyseptyczne. Skutecznie działają przeciwko bakteriom, które powodują nieprzyjemny zapach. Do produkcji preparatów nie użyto żadnych substancji chemicznych.

Naturalny dezodorant ma doskonałe właściwości antyoksydacyjne oraz antyseptyczne. Zawiera olejki esencjonalne. Po użyciu Twoja skóra będzie pięknie pachnieć i również samopoczucie będzie lepsze.
Stosowanie: Przed użyciem obrócić dezodorant dnem do góry i delikatnie ścisnąć z obu stron. Żel łatwiej rozprowadzi się na kulce. Nanieść na czystą i suchą skórę. 
 SKŁAD:OLEJ KOKOSOWY, MASŁO KAKAOWE, MARANTA W PROSZKU, SODA OCZYSZCZONA, EKSTRAKT Z LIŚCI ALOESU, WOSK CANDELILLA, EKSTRAKT Z KORZENIA RZODKWI, EKSTRAKT Z ALG MORSKICH, OLEJEK ETERYCZNY Z WETYWERII PACHNĄCEJ, OLEJEK ETERYCZNY Z MANDARYNKI, OLEJ Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ
 
Dezodorant kulkowy znajduje się w typowej, plastikowej  buteleczce jaką znajdziemy przy innych antyperspirantach. Zapach jest delikatny, powiedziałabym taki naturalny, bez dodatków substancji perfumowanych. Jest to taki zapach w tle, gdzie na pierwszy plan spokojnie możemy użyć perfum i żaden z zapachów nie będzie ze sobą kolidował. Ja go używam teraz, zimą, gdzie nie mam tak na prawdę okazji porządnie się spocić, więc na tę porę roku sprawdza się bardzo dobrze, ale jak by sobie poradził podczas upałów, tego nie wiem i nie chcę Was w błąd wprowadzać, trzeba poczekać do lata i wtedy go używać i napisać rzetelną opinię.
 Naturalne maseczki do włosów
Nasze maski głęboko odżywiają włosy, dodają im blask oraz utrzymują ich naturalną wilgotność. Są przeznaczone do włosów uszkodzonych farbowaniem, trwałą ondulacją lub innymi niszczącymi zabiegami. Są trzy sposoby aplikacji – po umyciu włosów bez spłukiwania, odżywki do spłukiwania albo jako kompres do włosów. Naturalne maski do włosów to mieszanka ekstraktów roślinnych najwyższej jakości. Ten naturalny skład nie obciąża włosów.  
Produkty nie zawierają siarczanów, silikonów, parabenów, olejów mineralnych oraz innych substancji chemicznych.
 Maseczka do włosów uszkodzonych z olejem macadamia
Wzbogacona olejem macadamia, który dodaje włosom objętości i blasku. Zauważalna regeneracja włosów i przystosowanie ich do Twoich potrzeb i przyzwyczajeń. Umyj włosy szamponem i spłucz, nałóż maseczkę i pozostaw na 3 – 5 minut, następnie dokładnie spłucz letnią wodą.
 SKŁAD: WODA, OLEJ MACADAMIA, OLEJ SEZAMOWY, MASŁO KOKOSOWE, OLEJ Z AWOKADO, WITAMINA A, WITAMINA E, OLEJEK ETERYCZNY Z RUMIANKU, EKSTRAKT Z CHMIELU ZWYCZAJNEGO, WOSK PSZCZELI, SUBSTANCJA ZAPACHOWA
 Maska do włosów znajduje się w stojącej tubce, która jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Otwór, przez który wydobywa się kosmetyk jest duży, nie ma problemu z jej wyciskaniem. Sama maska jest dosyć rzadka, ja bym raczej powiedziała że jest to lekka odżywka. Zapach ma ładny, owocowy. Nie obciąża włosów, działa całkiem przyzwoicie na włosy. Warto wypróbować.
 Mieszanina cząsteczek złota i oleju jojoba pomaga zmniejszyć oznaki starzenia się na skutek głębokiego nawilżenia. Chroni skórę i sprawia, że jest delikatniejsza na łokciach i piętach, pozostawiając odczucie jedwabiście gładkiej skóry przez cały dzień. Nałożyć na suchą i czystą skórę.
 INGREDIENTS: AQUA, GRAPE SEED OIL, JOJOBA OIL, SHEA BUTTER, SESAME OIL,  WHEAT GERM OIL, COLLAGEN, ELASTINE, AVOCADO OIL, QUINCE EXTRACT, GOLD PARTICLES, VANILLA PLANIFOLIA EXTRACT,  TOCOPHERYL ACETATE (VITAMIN E), NEEM OIL, TEA TREE EXTRACT, BEESWAX
 Na koniec zostawiłam sobie moją perełkę, czyli balsam/lotion do ciała z mieniącym się złotym pyłem zamkniętym w lekkim mleczku do ciała. Butelka jest przeźroczysta, widzimy zawartość kosmetyku i jego stan na bieżąco. Pompka jest bardzo wygodna, jest duża, świetnie dozuje odpowiednią ilość na ciało. Uwielbiam ten balsam, nie dość że pięknie pachnie, to jeszcze skóra mieni się dyskretnie, nie nachalnie, ani tandetnie pięknie rozświetloną poświatą.
Balsam ładnie rozsmarowuje się po ciele, nie tworzy tłustej warstwy, ładnie i szybko się wchłania. Pozostawia na skórze piękny zapach. Latem warto po niego sięgnąć, opalona skóra będzie pięknie wyglądała z tym złotym pyłem. Gorąco Wam go polecam. Kto lubi subtelne rozświetlenie, na pewno będzie mega z niego zadowolony :)
Kosmetyki są super, polecam :)
 https://www.hristina.pl/
 
Pozdrawiam :)
 

19 komentarzy:

  1. I w moich oczach również balsam z cząsteczkami zyskał miano perełki. Ciekawa konsystencja, fajnie się prezentuje. Efekt ze złotym pyłem na pewno robi wrażenie. Pompka tez na duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki balsam z cząsteczkami to musi być super sprawa :) Idealnie sprawdzi się w karnawale i będziesz błyszczeć na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dezodoratnt to zdecydowanie coś dla mnie ! CHociaż inne produkty od tej firmy Hristina zrbły na mnie bardzoduże wrażenie :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. To mleczko do ciała z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ich ciekawa. Naprawde musze cps zamowic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. złote cząsteczki to na topie, idealne na Sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że kolejna dawka prawdziwych kosmetycznych perełek. Ten balsam ze złotym pyłem od razu wpadł mi w oko, lubię kosmetyki, które dają efekt rozświetlenia czy też wyrównują delikatnie koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam złote cząsteczki! Kiedyś ciągle złociłam swoje ciało ale teraz już tego nie robię. Chyba do tego wrócę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam z nimi wcześniej styczności, ale zapowiadają się swietnie! Widze ze nie tylko mnie zaintrygowały złote cząsteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem ogromnie ciekawa takiego naturalnego dezodorantu. Chociaż i to mleczko do ciała mnie bardzo ciekawi :) Muszę wypróbować kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyzwoite działanie maski niestety raczej moich włosów nie ogarnie, one żyją swoim życiem 😁 za to bardzo mnie zaciekawił ostatni produkt, szcZególnie fajnie może się sprawdzić nawet zima na imprezę ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. To mleczko do ciała świetne, ale i maska mnie zaciekawiła, skoro działa przyzwoicie i nie obciąża:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli maseczka do włosów ma ładny owocowy zapch to chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło że jestem na twojej liście blogów:) Dziękuje kochana

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawila mnie ta maseczka!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger