środa, grudnia 13, 2017

ZAFUL | zielony golf, moje zamówienie.

Hej!
Kochani, chciałam Wam pokazać moje zamówienie, które ostatnio do mnie dotarło za sklepu Zaful. Zamówiłam ciepły, długi golf w kolorze butelkowej zieleni, czarne getry i ołówek/kredkę do brwi w kolorze Dark Coffee.


Ten zielony golf od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, szczególnie jego kolor ciemnej, butelkowej zieleni. Nie przepadam ogólnie za zielenią, ale od pewnego czasu zdarza się, że jakaś rzecz w tym kolorze mnie urzeknie. Jak widzicie na zdjęciach, w kolorze zieleni jest również ta świetna, długa kurtka. Golf jest ciepły, duży, miły w dotyku. 
Zamówiłam również czarne getry/legginsy, które dobrze wyglądają pod takim dużym golfem. Jednak z tyłu getry nie są dobrze uszyte i przy pasku ktoś nie złapał materiału i albo się poprują, albo nie ;)
Dorzuciłam do zamówienia kredkę/ołówek do brwi w kolorze brązu. Od dawna maluję brwi cieniami, ale jestem bardzo ciekawa jak taką dwustronną kredką mi to wyjdzie. Kredka jest dwustronna, z jednej jest cienka z drugiej grubsza i obie są wysuwane. 
Mam nadzieję, że fajnie się spisze :)
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. to bardziej sukienka, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest długi , ale za to w dupcię ciepło :D

      Usuń
  2. No spoko zestawik.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie niedawno odkryłam zielony kolor :) Tez kupiłam sobie sweter w tym kolorze, ale Twój jest o niebo cieplejszy :) I ma bardzo fajny splot ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter nieco za dlugi jak dla mnie, ale rezta jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ma kolor ten golf, fajne w nim jest to, że możesz nosić go również jako sukienkę:)
    Bardzo ładnie wyglądasz:) poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się muszę zaopatrzyć w taki mega długi golfik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sweterek, widać , że kredka jest precyzyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny jest ten sweter i w dodatku w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Golf sukienka :) Mega ma kolor 22.50 i inne klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zielony golf nawet fajny, klik - 22,50$, 12,49$, 4,69$ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest cudowny, śliczną masz kurtkę:)
    Poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Butelkowa zieleń jest ostatnio na czasie, fajny sweterek. Ja chyba nie mam ani jednego w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek ma ten golfik :) tego typu odcieni zieleni lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny ten golf! Taki długi, gruby i duży! Na zimę idealny, na pewno daje dużo ciepła <3 Nawet fajnie można by go używać jako sukienki ;) Z legginsami to już wgl super, bo nie lubię legginsów do krótkich bluzek itp. ale do takiego swetra super :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny golf. Butelkowa zieleń to ponadczasowy i bardzo eleganci kolor! 10/10 za czapuchę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielony, to nie jest mój ulubiony kolor, ale taki odcień zieleni jest u mnie bardzo mile widziany :) Super ten golfik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten golfik prezentuje się ciekawie :) bardziej jako sukienka :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie swetrowe tuniki! Ta ma dodatkowo przepiekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten golf jest naprawdę świetny. Uwielbiam kolor butelkowej zieleni, jest taki szlachetny. Nie mam jeszcze żadnej rzeczy w tym odcieniu, więc najwyższa pora na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Golfów nie lubię, muszę mieć luz dookoła szyi. Takie niemądre wrażenie, że za chwilę się uduszę. Za to kolor jest zjawiskowy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nIESAMOWITY TE GOLF! Uwielbiam takie zetsawienie z duzym golfem właśnie z leginsami. Cudnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zielony golfik jest bardzo ładny ;) Jeśli chodzi o kosmetyk do brwi to mam pomadę z wibo i jakoś boję się testować chińskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger