wtorek, grudnia 12, 2017

ROSEGAL | część mojego zamówienia.

Hej!
Witajcie Kochani :) Doszła do mnie część mojego zamówienia ze sklepu Rosegal, które zamówiłam w październiku. Długo szła przesyłka, ale w końcu doszła, choć nie cała. I już nie liczę, że dojdzie a szkoda. 


  
Ogólnie z zamówienia jestem zadowolona, szczególnie z kompletu szalik+czapka. Szalik i czapka w szarym kolorze jest cieplutki, gruby i jak widzicie na zdjęciu czapka ma milutką podszewkę z misia, na mrozy będzie rewelacyjna :) A jak wiecie jestem zmarzluchem i uwielbiam jak jest mi ciepło, no i lubię takie czapki z pomponami :)
Okulary przyszły drugie takie same, pomyliły się w pakowaniu ;) ale są o różnych kolorach, więc jest ok.
Do zamówienia dorzuciłam czarne rajtuzy, typu kabaretki tylko że z mniejszymi oczkami. Do mojej czarnej mini na pewno się przydadzą ;)
Troszkę się zmartwiłam, że nie została mi wysłana kurteczka, kożuszek na który liczyłam że dojdzie, ale niestety nie został wysłany.

 KLIK
  
To na teraz tyle, mam nadzieję że kolejne przesyłki nie będą tak długo szły. I to co zamówiłam na święta, zdąży dotrzeć na czas.
A jak jest u Was z przesyłkami? Też tak długo idą?
Pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. fajna czapka, kiedyś nosiłam kabaretki. teraz najbardziej lubię czarne, mocno kryjące rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki genialny komplet! Szukałam na tych stornach fajnej czapy i jakoś tej nie widziałam, a jest na prawdę super! Ja jestem zmarzluch i bardzo szybko robi mi się zimno, więc uwielbiam takie ciepłe dodatki ;) Piękna jest i muszę pamiętać o niej przy kolejnym zamówieniu :) Klik

    Czas to jednak zabójca, zabójca wielu rzeczy które chcemy robić a nie możemy. Z drugiej jednak strony zauważyłam, że jak czegoś na prawdę chcę to i czas się znajdzie :D Ręcznie malowane zdobienia trochę czasu pochłaniają, ale jaka satysfakcja! Zdecydowanie warto poświęcić na to chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet jest piekny . Kabaretki chcialam kiedys nosic ale tak jak zaneta wole kryjace rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka jest świetna, a wiesz, że mi wczoraj niby zaginiona przesyłka dotarła, tez bardzo późno, bo ponad miesiąc ale ważne, że jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie długo szła, najgorszy czas dla przesyłek z Chin to grudzień/Styczeń.Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłka długo szła. Ja czekam przeważnie 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wszystko przyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zimowe czapki <3. Ta jest idealnie w moim stylu. Jestem po prostu zachwycona!!! Bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jedna paka szła 50 dni, w końcu napisałam do poczty i nagle okazało się, że jest w Polsce i że właśnie zatrzymał ją urząd celny:/ do tej pory jej nie mam:/
    Czapka i szalik super, ta bordowa wersja też bardzo fajna, okularki przeurocze, szkoda, że kożuszek nie przyszedł:/
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten komplet. Czapka ocieplana futerkiem to rewelacyjna sprawa. Sama myślałam nad zamówieniem tego kompletu, ale już za dużo mam dodatków w szarościach, a druga opcja, czyli bordo dla mnie za krzykliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam dzisiaj ten zestaw szalik + czapka na stronce sklepu i dodałam go do wishlisty. Chciałam właśnie poszukać jak prezentuje się w realu, a tu proszę bardzo - już wszystko wiem. Zamówię po Twojej rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówienie wydaje się całkiem fajne, uwiodła mnie śliczna czapka;) Strony typu rosegal mają cudowne rzeczy, jednak minusem jest czas oczekiwania :/

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga ook Written Rose\ ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka musi być ciepła:) świetne rzeczy zamówiłaś:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze niedawno miałam awersję do czapek z pomponami - nienawidziłam ich, bo miałam kiedyś w podstawówce taką czapkę i mama zmuszała mnie do noszenia jej. Trauma została. Z 3 tygodnie temu przymierzyłam w sklepie czapkę z pomponem i o dziwo, fajnie w niej wyglądałam, więc chętnie bym kupiła Twoją. Wydaje się ciepła i jest ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka i szalik na pewno się przydadzą, ale mnie okulary wpadły w oko :) Oprawki Mają bardzo ciekawy kształt, a ich kolor też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy<3Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest świetna:) szkoda że nie wysłali Ci tego kożuszka, bo jest piękny, ostatnio zamówiłam sobie podobny z Zaful:) poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komplet jest rewelacyjny, może sama sobie taki zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana u mnie jest to samo. Wydaję mi się że przez święta teraz paczki długo idą , albo nam na złość robią hahahah :* Też czekam na paczki już długo i dzisiaj przyszła jedna ale nie pełna też :( Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapa bardzo mi się podoba ;) Lubię takie z bąbelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie martw się dojdzie :) Paczuchy najdłużej są przetrzymywane właśnie u nas a czasami wysyłka trwa 3 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka i okulary wyglądają na prawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem fanką czapek z pomponami, mam ich już sporo :D i nigdy dość.. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona tymi okularami! Ciekawy model i kolor. Pokaz koniecznie przy okazji jakiejs stylizacji jak wyglądają na nosie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też tak długo idą ale nie przejmuję się tym aż tak bardzo. Myślę, że większym problemem jest to, że są rozdzielane na kilka paczek, bo to koliduje z zamysłem na wpisy na blogu no ale cóż. Nie narzekam ;)A co do Twojego zamówienia, to bardzo cieszy mnie ta czapucha! Wiesz, że lubię te Twoje czapuchy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie to wszystko bym przygarnęła, akurat też szukam czapki z dużym pomponem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czapek nie noszę, ale rajstopy wyglądają świetnie. Uwielbiam kabaretki, dodają niebanalności każdej stylizacji. Szkoda tylko, że tak łatwo je poniszczyć. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger