wtorek, grudnia 05, 2017

FASHIONMIA | elegancka sukienka.

Hej!
 Witajcie Kochani :) Mam dzisiaj dla Was, na ocieplenie klimatu, może te śniegi stopnieją ;) stylizację jeszcze letnią, chociaż może nie do końca, ponieważ sukienka, którą Wam dzisiaj zaprezentuję jest z tych eleganckich, więc idąc na wesela, czy jakieś przyjęcia okolicznościowe spokojnie możemy ją założyć :) Ta sukienka pochodzi ze sklepu FashionMia.


Nie martwcie się, zdjęcia były zrobione jak jeszcze było w miarę ciepło, coś ok.10C ;) Sukienki miały dojść latem, ale niestety nie wiem dlaczego cała transakcja trwała tak długo, około 3mce. Dlatego pokazuję je Wam dopiero teraz. Ta sukienka ma długość do kolan, lub sięga lekko za. Uszyta jest z cieniutkiego, prześwitującego materiału, który trzeba porządnie uprasować. Dobrze, że ma podszewkę wszytą od spodu. Należy do tych eleganckich, na większe wyjścia, lub imprezy okolicznościowe. Motyw pięknych, dużych kwiatów dodaje jej uroku. Osobiście bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że założę ją jeszcze nie raz :)
Dajcie znać, czy Wam się podoba? :)
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ładna, już u kogoś taką widziałam:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka wygląda naprawdę dobrze. Myślę, że jest idealna na przyjęcie weselne

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Fajna sukienka i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda, to faktycznie długo trwała przesyłka. Własnie czekam na jedną i pokazuje mi że dotarła 17 listopada, a ja do dziś jej nie mam;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym do niej dała szpileczki i byłoby cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ma bardzo ciekawy krój :)Lubię takie kobiece stylizacje, sama za często noszę spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą sukienkę:) Pięknie i bardzo elegancko w niej wyglądasz:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka <3
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna Babka z Ciebie! Jak zwykle pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, miałam zamiar ją kiedyś zamówić, ale nigdzie nie widzialam real zdjęć, teraz widze ze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :) Podobają mi się też okulary - pasuje Ci taki kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. so interesting selection!That outfit is so adorable!dear thanks for sharing
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka! Cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też raz tak długo czekałam na przesyłkę :) No ale zapewne miło Cię zaskoczyła ;) 27,31 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladnie Ci w takiej sukience, ale myslę, że ona bardziej wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna sukienka na Wesele :) Super świetnie się w niej prezentujesz:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny ma kroj I wzor! Bardzo mi sie Podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest naprawdę przepiękna. Fajnie, że ma taki neutralny kolor, bo rzeczywiście pasuje do wielu dodatków. Uwielbiam tę Twoją torebeczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka całkiem nie w moim stylu, ale bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat ta sukienka Kochaniutka to nie mój styl , ale pochwalę Cię dzisiaj za Twój cudowny uśmiech :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za takim fasonem sukienek, ale Tobie w niej cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger