poniedziałek, grudnia 04, 2017

GAMISS | świąteczna wishlista.

Hej!
Witajcie Kochani :) Święta/ Christmas zbliżają się do nas szybkimi krokami, Boże Narodzenie stoi tuż za rogiem. Powoli rozglądamy się za prezentami dla najbliższych, szukamy gotowych prezentów, ale i tych personalizowanych, tych szczególnych i dla szczególnie bliskich naszemu sercu osób :)
Dzisiaj mam dla Was listę sweterków w świątecznym klimacie i ozdób świątecznych, które znajdziemy w sklepie Gamiss.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK   4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

Jestem ciekawa jak u Was trwają przygotowania do Świąt/Christmas, czy kupujecie gotowe ozdoby choinkowe, czy może sami lub z dziećmi je przygotowujecie? Na jaką choinkę stawiacie w tym roku, sztuczną czy prawdziwą? Ja chyba znów postawię na prawdziwą, mimo że w zeszłym roku zwierzęta całą przewróciły i wszystkie bombki pobiły ;) Muszę teraz nadrobić zaległości i zakupić wszystkie ozdoby i bombki od nowa.
Nie wiem czy Wy również zauważyliście spadek "jakości" Świąt, że one już nie mają dla nas takiego samego znaczenia jak kiedyś, kiedy było się małym dzieckiem i jeździło się do babci, gdzie pachniało pomarańczami, a były one tylko od święta...nie mają już takiego uroku jak kiedyś. Cała atmosfera przygotowań i oczekiwania na te cudowne święta, odchodzi coraz bardziej "do lamusa". Być może są to tylko moje przemyślenia, a Wy co o tym myślicie? Macie odmienne zdanie? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na ten temat w komentarzach :)

https://www.gamiss.com/promotion-christmas-sale-special-51/?lkid=11600142
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. super propozycje, ja mam hopla na punkcie lampek i ozdób świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te listy, tyle fajnych rzeczy świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe propozycje Kochana :* Super :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku poluję u nich na wszelkie ozdoby świąteczne :D
    klik, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w tym jest co piszesz, dlatego my przed Świętami staramy się zwolnić, a centra handlowe (w miarę możliwości) omijać szerokim łukiem:)
    Fajne ozdoby, ale to czerwony golf w zimowe wzory urzekł mnie najbardziej:)
    poklikane wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy są śliczne:)
    poklikałam we wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja sie z Toba nie zgodze :) dla mnie i dla mojej rodziny święta są dla nas ważne i obchodzimy je z każdym następnym rokiem coraz znaczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje tu widzę! Podoba mi się ten wianuszek. Ja co roku wieszam jakiś na drzwi, ale mój jest już leciwy, więc przydałaby się mu wymiana na lepszy model :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, myślę że większość Twoich Czytelniczek to tak młode wilgi, że nie pamiętają czasów, gdy Ty byłaś dzieckiem XD Ale ja urodziłam się 1988 roku i dorastałam na wschodzie Polski lat 90tych, także doskonale wiem o czym mówisz... ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę masz racji jeśli chodzi o atmosferę świąt, ale wszystko w sumie zależy od rodzinnych tradycji. My w tym roku kupimy chyba żywą choinkę, ona wprowadza taki magiczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka z cekinowym reniferem jest przepiękna :) Sama wpisałam ją na swoją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger