środa, grudnia 13, 2017

Rosegal Christmas sales | moja wishlista.

Hej!
Przychodzę do Was z kolejną wishlistą, tym razem ze sklepu Rosegal.
Również i ten sklep internetowy prowadzi swoją przedświąteczną akcję pod hasłem Christmas deals.
Sklepy prześcigają się w promocjach, by zdobyć rzesze klientów, nie ma co ukrywać, za niskie kwoty można zrobić bardzo fajne zakupy :)
 
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że kilka propozycji wpadnie Wam w oko :) Ja już mam kilka rzeczy upatrzonych i na pewno je w najbliższym czasie zamówię. W tym sklepie mamy do wyboru nie tylko odzież, ale również szeroki asortyment w dziale home, znajdziemy tam wszystko dla domu, pościele, obrusy, akcesoria dekoracyjne i wiele innych. Ja bardzo lubię buszować po tym sklepie, zawsze coś fajnego wypatrzę :)
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. urocze sukienki, szczególnie ta ala hiszpanka z odkrytymi ramionami, uwielbiam ten krój. zegarki też wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym sklepie bardzo lubię ich torebki :) klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowa sukienka i czarna maxi rewelacyjne:) super rzeczy, poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten złoty zegarek wpadł mi w oko, oczywiście poklikałam :)
    klik - np. 15,41$, 29,89$, 2,87$, 33,82$, 24,44$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi zegarek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne propozycje, szczególnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sukienki, ta bordowa z odkrytymi ramionami jest piękna, zegarki też super:)
    poklikane wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz taki czas, dobry wlasnie dla przedsiębiorców i sklepów na organizowanie promocji i obniżek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś przepiękne rzeczy! Drugi zegarek jest po prostu nieziemsko fajny. Bardzo podoba mi się też ostatnia bluzka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bordowa sukienka robi wrażenie! Podoba mii się jej krój ;) Chętnie bym ją sobie zamówiła, ale trochę obawiam się jaki rozmiar wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się zegarki, może sobie któryś z nich sprawię.
    P.S. Masz błąd w słowie "Christmas" w drugim zdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a lubię szwajcarksie zegarki, ale te designy zegarków sa urocze! Warto też i takie posiadać w domu :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarki są naprawdę ładne! A bordowa sukienka śliczna, akurat poluję na tego typu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger