czwartek, grudnia 28, 2017

DRESSLILY | wishlista | narzuty, koce.

Hej!
Witajcie Kochani :) Zachęcona i bardzo zadowolona z kompletu pościeli jaki zamówiłam ostatnio w sklepie DressLily, postanowiłam przygotować nie tylko dla Was, ale i dla siebie małą wishlistę i przegląd ślicznych kocy/narzut na łóżka, bądź do okrycia siebie. Myślę, że takie koce świetnie sprawdzą się w ten zimowy jeszcze czas :)
 1.KLIK    2.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
  
Przeglądając ofertę sklepu zwróciłam uwagę na te piękne koce, bądź narzuty na łóżka, przyznacie że są urocze :)
Niesamowicie mi się podobają, sądzę że są bardzo milutkie w dotyku i cieplutkie. Nie wiem jak Wy, ale ja mam na nie ochotę. Kiedy zamawiałam komplet pościeli, nie sądziłam że będzie tak świetnej jakości, dlatego chcę tym razem zamówić coś z tego asortymentu, który Wam pokazałam, mam nadzieję że się również nie zawiodę na jakości. 
Dajcie znać, który wzór wpadł Wam w oko, co najbardziej wam się spodobało?
Pozdrawiam :)
 

30 komentarzy:

  1. Wow jakie ładne te niektore narzuty i kocyki, jak będę miała okazję to zamówię jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne, ja mam świra na punkcie koców, najbardziej lubię te grube, puszyste i cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koce, następnym razem sama sobie coś wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, że kolejne pościele ci w głowie. Ale wcale się nie dziwię, wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne są! chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet z flamingami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są! jednak ja bym postawiła na coś innego od nich, ponieważ mam mnóstwo kocyków :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! Nie wiedziałam że Dresslily ma narzutki, muszę sobie jakś kupić :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. narzuty sa ekstra, kiedys wroce do tego posta i sobie jedna z nich zamowie :) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, wszystkie mi się podobają i wszystkie bym chciała :) Przy kolejnym zamówieniu na Rosegal może się skuszę na któryś koc lub narzutę, o ile mi nie wykupią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szara z piórkami jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne, ta pierwsza najbardziej mi się podoba i idealnie pasowałaby mi do sypialni:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno sprawiłam moim rodzicom taką narzutę na łóżko, ale tutaj też widzę fajne egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście są urocze! Najbardziej mi się podoba z króliczkami!!^^Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra, i Szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne narzutki, kocyki również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poluję u nich właśnie na koce i pościele :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger