poniedziałek, grudnia 25, 2017

DRESSLILY | komplet pościeli w gwiazdy.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak tam, brzuszki pełne? Pojedliście? Odpoczęliście troszkę? Mam nadzieję, że Święta spędzacie miło, przyjemnie i w gronie najbliższych Wam osób :)
Chciałam Wam pokazać przepiękny komplet pościeli w gwiazdki, który zamówiłam w sklepie DressLily, pokazywałam go również w mojej wishliście i bardzo nie tylko mnie, ale i Wam się podobał :)


Przeglądając stronę sklepu, zauważyłam przepiękne pościele jakie tam są dostępne. Moją uwagę zwrócił między innymi ten granatowy komplet w białe gwiazdy. Uwielbiam ciemną pościel, więc nie mogło być inaczej, musiałam ją zamówić :) 
Do wyboru mamy trzy rozmiary:
Full: 2 poszewki na poduszkę: 48 X 74 cm. 1 x poszwa na kołdrę: 150 X 200 cm. 1 x prześcieradło: 200 X 230 cm
Queen: 2 x poszewka na poduszkę: 48 X 74 cm. 1 x poszwa na kołdrę: 180 X 220 cm. 1 x prześcieradło: 230 X 230 cm 
King: 2 x poszewka na poduszkę: 48 X 74 cm. 1 x poszwa na kołdrę: 200 X 230 cm. 1 x prześcieradło: 230 X 230 cm

Ja wybrałam rozmiar King, ponieważ zamawiając pościel miałam łóżko odpowiednie do tego rozmiaru, nie spodziewałam się zmian w najbliższym czasie, jednak przed samymi świętami zamieniliśmy to łóżko na wypoczynek i  prześcieradło jest trochę za duże. Planujemy wiosną zrobić sypialnię, w której ponownie będzie duże łóżko więc na pewno będzie dobre. Mamy tutaj dwie poszewki na poduszki, poszwę na kołdrę i prześcieradło. Wszystko jest ładnie, dokładnie obszyte, jakość materiału jest bardzo dobra, jak dla mnie jest to połączenie satyny z bawełną.
Polecam, myślę że nie będzie to tylko mój jeden komplet, ale zamówię sobie kolejne :) Jest super :)
Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. wow, jaka piękna pościel, cudnie wygląda, świetny wzrór. też zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zakup, świetnie się prezentuje $51.81

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie posciele. Ta jest naprawde piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna jest ta pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Widać że jest dobrej jakości, piekny ma wzór :) Wpisuje się w klimat Świąt :) Idealnie trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest bardzo dobrej jakości, jest piękna :)

      Usuń
  6. Właśnie się nad podobną zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór który chętnie sama wybrałabym do swojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie, że brzuszek pełny! Inaczej być nie może:) w takiej pościeli spanie jest czysta przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje, na zimę idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta pościel! W sumie nie wpadłam na to żeby z tych stron pościel zamówić, muszę o tym pomyśleć 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piękna. Kiedyś zastanawiałam się nad pościelą i widzę że warto

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękna pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialnie wygląda ta pościel naprawdę nie spodziewałam się tak fajnego efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna pościel. Wzór nieprzekombinowany! Tak jak lubię! Ja bym wzięła ten mały zestaw ale 2x, bo z mężem mamy dwie kołdry jednoosobowe. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, my z mężem spaliśmy przez 10lat pod dwoma kołdrami, ale miesiąc niecały temu stwierdziliśmy, że czas zacząć spać razem pod jedną, anie jak staruszki pod dwoma haha ;)

      Usuń
  15. Szkoda ze nie jest w takim kolorze co na opakowaniu, takim ciemniejszym :) ale i tak jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest taki sam kolor, zerknij na pierwsze zdjęcie, kolejne być może aparat nie uchwycił dobrze ;)

      Usuń
  16. Jaka piękna jest ta pościel ;) Ma świetne żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że pościel super wygląda;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna ta pościel :) Zastanawiałam się kilka razy nad zamówieniem pościeli z chińskich sklepów, ale obawiałam się, że będzie kiepska jakościowo. Teraz wiem, że jednak warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę piękny jest ten komplet <3. Kiedyś jak byłam mała to też taki miałam :). Aż mi się wspomniało...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fajny wzór ma ta pościel i kolorek też cudny, piękna jest!:)
    kliki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny komplecik - ja na tych stronach widziałam bardzo dużo fajnych wzorów pościeli, więc może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Od jakiegoś czasu czaję się na tą pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekny wzór! Ja jednak jeżeli chodzi o pościel to muszę mieć Organiczną Bawełnę . Buziaki Moja Kochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny komplet, kiedyś go oglądałam na stroce ale obawiałam się jakości. Teraz widzę, że niepotrzebnie. Super motyw z tymi gwiazdami, jak tylko będę miała okazję to też zamówię ten zestaw, nl i fajnie, że w komplecie jest też prześcieradło, bo na ogół trzeba kupować osobno. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna pościel, chyba sobie taką zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta pościel, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger