środa, grudnia 13, 2017

Zaful Christmas sales | wishlista.

Hej!

Witajcie Kochani :) Wiele sklepów nie tylko stacjonarnych, ale i internetowych w okresie przedświątecznym organizuje dużo fajnych wyprzedaży i promocji, z których warto skorzystać. Jednym z nich jest sklep internetowy Zaful, który przygotował dla swoich klientów promocję świąteczną pod nazwą  Christmas deals 2017
Przygotowałam małą listę rzeczy, które mogą Wam się spodobać.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK 

Jak Wam się podobają moje propozycje? Przygotowując takie wishlisty, często później z nich korzystam w praktyce, wiele z tych rzeczy trafia do mojego koszyka i je zamawiam. Czy Wy też tak robicie?
Mam nadzieję, że moja wishlista będzie dla Was inspiracją przy robieniu zakupów :)
Jestem ciekawa jak to jest u Was, czy korzystacie z takich promocji i wyprzedaży? Podobają Wam się takie akcje?
Pozdrawiam :)
 

15 komentarzy:

  1. sweterki są urocze, masz dobry gust, w oko szczególnie wpadły mi szare i biały

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki sa naprawde super. Sama sie za nimi ogladam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep:) sweterki są boskie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy sa bardzo ładne, klik - np. 13,30$, 18,66$, 11,99$, 12,99$, 26,99$, 17,51$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne sweterki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sweterki:) też tak często robię, że to co w wish liście, to później w koszyku:)
    pokllikane wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie się przymierzam do zakupów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubrania. Najbardziej podoba mi się szal, sweter z płatkiem śniegu i sweter z Mikołajem. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzyłam o światecznym sweterku, ale w tytm roku nie udało się go zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki ze środkowego rzędu najbardziej mi się podobają :) A tą chustę z pierwszego rzędu mam i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterki są na prawdę śliczne, podobają mi się Twoje propozycje Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterki ze świątecznymi motywami są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger