piątek, grudnia 08, 2017

ZAFUL | Dresses, kolejna wishlista, zainspiruj się na wigilię :)

Hej!
Zapraszam Was na kolejną wishlistę ze sklepu Zaful. Wybrałam dla Was kilka propozycji czerwonych i bordowych sukienek, które na pewno przydadzą się na kolację wigilijną, lub okolicznościowe przyjęcie.

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK   4.KLIK

 Wybrałam tylko kilka sukienek z szerokiej gamy wzorów, fasonów i kolorów jakie w swojej ofercie ma sklep Zaful. Ja dzisiaj skupiłam się na kolorach czerwieni z racji zbliżających się Świąt, ten kolor najbardziej kojarzy nam się z wieczorem wigilijnym. Dajcie znać które z nich najbardziej Wam się podobają i którą byście założyły w ten magiczny wieczór :)?

Pozdrawiam :) 

21 komentarzy:

  1. piękne kreacje, bardzo chętnie zakładam sukienki, dobrze się w nich czuję. uwielbiam czerwień i burgund. fantastyczne, kobiece kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sukienki. Ja jeszcze nie wiem w czym spedze wieczor wigilijny i swieta. :). Bardziej skupilam sie na Chrzcie corci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy. W mój gust najbardziej trafia ostatnia sukienka. Koronki nadal w modzie! W innych chyba bym nie wyglądała tak dobrze jak w tej XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci rząd spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki, w cudownym kolorze, sama zamówiłam kiedyś czerwoną i tak czekam eh

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very great picks darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne sukienki, najbardziej podoba mi się druga z pierwszego rzędu:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kolor ciemnego wina, śliczne sukienki klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sukienki, szczególnie spodobały mi się te z pierwszego foto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, your Blog is very cute! Now I follow you with gfc! (NUMBER 228) Do you want to return the subscription? The gfc bar, in my blog, is RIGHT scrolling the Blog! I'm waiting for you http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie bordowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe odcienie tegoż koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień i bordo to kolory, które naprawdę idealnie pasują na Święta :)Sama szukam tuniki w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie - żałuję, że czerwień mi nie pasuje :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwone i bordowe sukienki, bardzo dobrze się czuję w tych kolorach :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedną sukienkę z Twojej listy właśnie sobie zamówiłam. Poklikane, oto niektóre ceny 39,99$ 13,96$ 13,03$

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sukienki, niektóre już widzę wyprzedane:)
    Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo fajnych sukienek tu sobie wypatrzyłam, w dodatku są w ładnych kolorach. Czerwień i bordo kojarzą mi się ze Świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwone i bordowe sukienki to moim zdaniem idealna opcja na święta, jak i cały sezon zimowy :) Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger