niedziela, grudnia 31, 2017

ROSEGAL | tęczowy jednorożec, piżamka dla dzieci.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj w roli modelki wystąpi moja córcia :) Jakiś czas temu zamówiłam dla niej tęczowego jednorożca, piżamkę/pajamas ze sklepu Rosegal.
Zobaczycie jak ona się prezentuje, zapraszam na post.



Piżamki są dostępne w kilku wzorach np. jednorożce, pandy, tygryski, dinozaury, czy pingwiny. Każdy znajdzie odpowiedni wzór dla siebie i dla swojej rodziny. Ja wybrałam dla córci tęczowego jednorożca, który niesamowicie jej się spodobał :) Piżamka jest cudownie milutka w dotyku, śliczna, bardzo wygodnie w niej się śpi. Ja sobie również zamówiłam, ale do mnie jeszcze nie doszła i w innym wzorze, do kompletu trzeba będzie zamówić jeszcze mężowi i cała rodzinka ubrana do snu ;)
Szczerze Wam polecam, świetna sprawa, takie rodzinne przebranie wieczorne :)
Lubicie takie piżamki? Co sądzicie o takich rodzinnych kompletach?

Życzę Wam Kochani moi wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku 2018, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i niech Wam się spełnią marzenia :):*
Cieszę się, że jesteście ze mną i dziękuję za kolejny rok :)
Mam nadzieję, że będzie nas z kolejnym rokiem jeszcze więcej :)



25 komentarzy:

  1. Ależ słodka piżamka, nigdy takiej nie miałam jako dziecko Mówisz ze są duże rozmiary? :D Chyba zbankrutuję niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że córcia zadowolona :D Na zimowe wieczory takie piżamki są w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla dzieciaków na pewno niezła frajda z taką piżamką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna piżama ale pościel jeszcze lepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaaaaa!! Ja tez chce takiego jednorozca hihih :) Jest cudny :*:*:* Najlepszego Kochana :* Szczesliwego Nowego ROku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego ze jej sie spodobala ta piżama! Sama chetnie bym taka założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna. Jak moja podrosnie ro kupie jej coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo w niej wygląda 18,36 :) Córcia czysty tata ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja księżniczka, cudnie w niej wygląda :) <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodka piżamka (18.36) Wasza córeczka ślicznie w niej wygląda:)
    Kochana wszystkiego najlepszego w 2018!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialną Wasza córcia ma pidżamkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodko w niej wygląda :-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jednorożec i piękna dziewczynka! Podobna do mamusi! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna piżamka, sama mam jedną tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten jednorożec jest czadowy - sama bym sobie takiego sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOO ! Ta piżamka jest fantastyczna <3. Bardzo mi się podoba, mega mega słodka. Jakbym miała dziecko też bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna ta piżamka! Skoro są też w wersji dla dorosłych to może sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś myślałam o sobie żeby taką piżazmkę sobie kupić ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to wygląda! Sama mam kilka kombinezonów i uwielbiam w nim spać bo są bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger