czwartek, grudnia 07, 2017

ZAFUL | bordowy sweterek, komin i śnieżynki.

Hej!

Ten bordowy sweterek był na niejednej mojej wishliście, Waszej również, nareszcie u mnie jest :) Cieszył się ogromną popularnością, ze względu na swój śliczny, bordowy kolor, który jest hitem tej jesieni i zimy. Nie ma się co dziwić, bo jest śliczny, zamówiłam go w sklepie Zaful.


Sweterek ma śliczny, głęboki, bordowo/burgundowy kolor. Jest duży, cieplutki i miły w dotyku. Mogę Wam go spokojnie polecić. Nie dziwię się, że jest hitem tego sezonu :)
Do zamówienia dorzuciłam komin w podobnym, bordowym kolorze, na pewno się przyda tej zimy. 
Idą święta, więc nie mogło zabraknąć w zamówieniu również tego, dekoracyjnego elementu, czyli pięknych lampek/girlandy na okno (lub gdzie chcecie możecie powiesić) w kształcie śnieżynek :) Mam już jedne w kształcie choinek i obie są śliczne, już nie mogę się doczekać, kiedy je zawieszę i ustroję nimi okna.
Jest jeszcze dalsza część zamówienia, ale nie wiem kiedy do mnie dotrze i czy w ogóle ;) Pozostaje mi tylko cierpliwie czekać :)
Dajcie znać, co Wam się szczególnie z tego zamówienia spodobało?
Pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. ładny sweterek, widać, że jest naprawdę dobrej jakości. mam te same lampki, zamówiłam latem, na oknie wyglądają super, tworzą kurtynę. mój kolor to ciepła biel. Uwielbiam je i niebawem znów o nich wspomnę na blogu bo są tanie i warto je zamówić, mam dwa komplety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam bardzo podobny sweterek tylko troszkę krótszy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest piękny :) Uwielbiam ubrania w kolorze bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek i bajeczne zdjęcia! Wspaniale Kochana wyglądasz, zresztą jak zawsze:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest piękny:) ślicznie wyglądasz:* komin i lampki wyprzedane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki mi się bardzo podobają, chętnie kupiłabym je ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek! :D Bardzo mi się podoba :D A te lampki! :O CUUUUGOOO! :D

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny ten sweterek i kurtka tez fajna, a komin mam taki sam, ale szary

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek! w bardzo modnym kolorze :)
    pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny sweterek, szukam właśnie w takim kolorze teraz dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lampki są super, żałuję, ze sama ich nie zamówiłam, bo podoba mi się ich kształt :) Sweterek natomiast ma bardzo ładny kolor :) Lubię takie ciepłe ubrania na zimę

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie takie kolory! Do twarzy Ci w tym sweterku. Lampeczki też są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale Ci się nie dziwię, że chcialaś go mieć, bo sama dlugo polowalam na bordowy i też w koncu zamówiłam, takie z pomponami na dole :)

    super wyglądasz, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest super, chcialam zamowic go, ale wole nieco wezsze ubrania :D. Lampkibsa genialne! Zaluje ze och nie znalazlam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam identyczny komin i uwielbiam go , widzę, że jest już wyprzedany, lampki również;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Mam ostatnio obsesję na punkcie tego pięknego odcienia czerwonego wina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Superstylizacja! Fajnie Ci w tych czapach z pomponami! Mogłabyś zostać modelką mody narciarskiej! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bordowy kolor, to mój must-have tej jesieni! Choruję na ten kolor, jest piękny. Śnieżynki również mam. Dotarły trochę sfatygowane, ale nie przeszkadza mi to za mocno. Ja wybrałam jednolite :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że każdy zamawia to oświetlenie z gwiazdkami, też go mam :D Sweterek super <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, żeby zamówić sobie nawet teraz jakieś lampki i wykorzystać je jako tło do filmików lub po prostu zachować na przyszły rok :) Sweterek ma fajny kolorek, taka przygaszona czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam bordowe sweterki Kochana ! Rzeczywiscie i ja się nie dziwię że jest hitem sezonu :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten sweterek. Mam podobny, ale w krótszej wersji :) Uwielbiam bordo, więc i ten bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, ja akurat na dniach będę robić zamówienie z Zaful, więc wszelkie inspiracje bardzo mi się przydadzą :) Sweterek ma naprawdę ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze ;) Czerwony to zdecydowanie Twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger