piątek, grudnia 08, 2017

ROSEGAL | moja wishlista, gadżety do domu.

Hej!
Witajcie Kochani :) W sklepie RoseGal znajdziemy nie tylko ubrania, obuwie i torebki ale również fajne, przydatne gadżety do domu, lub wszelakie propozycje na upominki świąteczne i nie tylko.
Ja wybrałam kilka z nich i chcę Wam je pokazać.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK   4.KLIK

Bardzo podobają mi się komplety pościeli, ciekawa jestem jaka jest ich jakość, jeśli miałyście dajcie znać czy opłaca się zamawiać. Obrusy świąteczne 3D są piękne, przyznacie :) Kolacja wigilijna o wiele bardziej by smakowała zastawiona na takim pięknym obrusie :) Zamówię sobie, ale już nie na te święta bo nie dojdzie, ale w przyszłym roku na pewno.
Z moich propozycji są też do wystroju wnętrz, napis love czy lampion będzie ładną dekoracją i tłem do zdjęć :)
Ciekawią mnie również odświeżacze/nawilżacze powietrza,  do nich możemy dokupić zestaw takich olejków. Dla mnie jest to nowość, działa na usb, a ja znałam tylko na baterie ;) Miałyście taki odświeżacz?
Dajcie znać, co szczególnie Wam się spodobało?

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. zakochałam się w tej pościeli z gwiazdkami. piękna! obrusy mają bardzo żywe kolory, wyglądają ciekawie. mam świra na punkcie wszelkich świecących akcesoriów, lampek i innych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, zgadzam się z Przedmówczynią, że pościel z gwiazdkami najlepsza ale też bardzo podoba mi się strój unicorna ! marzę o nim XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kupować gadżety do domu na tej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie rzeczy, podobają mi się. Fajną mają pościel

    OdpowiedzUsuń
  5. pościel faktycznie piękna, ta z gwiazdkami jest bajeczna, obrusy ciekawe:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobny LEDowy napis LOVE widziałam ostatnio w Pepco, ale nie kupiłam, a jak później poszła to już go nie było. Super, że umieściłaś go na wishliście, dodałam sobie do koszyka i pewnie przy najbliższej okazji zamówię. Planuję go użyć do dekoracji na ślubie, a dokładniej na naszym stole na sali weselnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam uwagę na ten napis :) ostatnio modne są takie gadżety :)

      Usuń
  7. Poklikalam kochana, wszystkie rzeczy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana super propozycje wybrałaś * Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościele są prześliczne:)
    Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te komplety pościeli tylko z tego co widziałam, to mają dośc nietypowe rozmiary :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobała mi się ta granatowa pościel w gwiazdki itp :) Muszę się przyjrzeć bliżej jak u nich z rozmiarami pościeli :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger