środa, grudnia 06, 2017

ZAFUL | Christmas deals, moja wishlista, co mam w przechowalni?

Hej!

Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z propozycjami Christmas deals 2017, w którym chciałam podzielić się z Wami i pokazać co znajduje się w mojej przechowalni, co mi się spodobało i co w najbliższym czasie będę miała ochotę zamówić. Wszystkie te rzeczy dostępne są w sklepie Zaful, zapraszam na post :)

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


 1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK   4.KLIK

1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK   4.KLIK

Są to tylko niektóre z rzeczy, które wybrałam i na które zwróciłam uwagę. Jest zima, dlatego wybrałam grubsze swetry  gdyż jestem mega zmarzluchem, więc nie może ich zabraknąć w mojej garderobie, a w tej kwestii był niestety deficyt. Trwają mega świąteczne promocje Christams deals, więc warto z nich skorzystać. Swetry rozpinane umilą mi niejeden zimowy wieczór, na pewno dzięki nim będzie mi cieplutko, przydadzą się również wiosną, kiedy zaczną ogrzewać nas pierwsze promyki słońca i zdejmiemy grube kurtki :)
Na parkę czaiłam się już od dłuższego czasu, nie chciałam kolejny raz postawić na czarny kolor, dlatego tym razem jest to czerwień.
W mojej garderobie brakuje również kurteczek typu ramoneska, spodobała mi się ta szara z wiązaniami, co o niej sądzicie? W sklepie zwróćcie uwagę na promocje w tym dziale
Christmas 2017 zaful
na pewno wiele fajnych rzeczy upolujecie w całkiem przystępnych cenach :)
Dajcie znać, co Wam się szczególnie spodobało z mojej listy :)
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ta szara kurtka bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szara kurteczka wpadła mi w oko ;) Zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te rzeczy, kurtka-parka fajna zamówiłam taką niebieską i czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko świetne, ale ta czerwona parka i szara ramoneska najlepsze:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  5. parka i sweterki są fantastyczne, bardzo podobają mi się te kolory: burgundowy i zielony. większość moich sweterków jest szara

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska jest super. Wydaje mi sie, ze zamowilam dokladnie ta sama czerwona kurtke :D. Bardzo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. these collection realy impressive dear black & gray jacket looks fabulous..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz choruję na wszystko, co bordowe, więc sweterek w tym kolorze bardzo przypadł mi do gustu. Ogólnie szaleję za tym kolorem, ale ubrań w tych odcieniach mam mało, więc pora coś z tym zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy:) uwielbiam ten sklep:)
    poklikane wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona parka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są takie swetry oversize :) Naprawdę mogłabym w nich przechodzić całą zimę i byłoby OK :D A bordo już na pewno rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy sweterek jaki słodziusi i mięciusi. Już widzę w nim stylizację z piankami marshmallow... Najlepiej w srebrnej balii na środku jakiegoś pomieszczenia z drewnianą, ale nonszalancko pomalowaną na biało podłogą, a w balii pianki marshmallow... i ja w sweterze XD Ten sweter jest jak pianki marshmallow. Teraz pomyślałam sobie, że można uszyć sweter z takich pianek, a potem go zjeść XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy, zauroczył mnie ten pierwszy kardigan, szary. Ostatnio bardzo polubiłam ubrania w odcieniach szarości :) Wiązana ramoneska? Jestem na tak, ale widzę, że to już bardziej wiosenna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona kurtka wydaje mi się być świetna Kochana :* Buziaczkii

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobało mi się to czarne futerko i bordowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger