niedziela, grudnia 10, 2017

TRUSCADA | hybryda, kolor Destiny 72.

Hej!

Witajcie Kochani, jak Wam mija niedziela? U mnie mroźno i wietrznie, jeszcze tylko śniegu by się trochę przydało ;) Zapraszam na post, dzisiaj będzie prezentacja lakieru hybrydowego marki Truscada, o nazwie Destiny nr.72 :)


 Wiecie, że kocham te hybrydy, więc nie będę kolejny raz rozpisywać się nad ich bardzo dobrą jakością. Koniecznie musicie same się o tym przekonać :)  
Dodam jeszcze, wspomnę o bardzo ważnej rzeczy, że produkty marki Truscada wyróżnia kontrola jakości i bezpieczeństwo, nie zawierają szkodliwych substancji. W dzisiejszych czasach jest to bardzo ważne, a niestety mało jest takich firm, które o to dbają.


Kolor Destiny jest śliczny, w moich ulubionych odcieniach, czyli mamy tutaj połączenie ciemnego różu i fioletu (trudno określić jaki to kolor), w którym zatopionych jest miliony mieniących się drobinek. W słońcu przepięknie lśnią, nie potrzeba dodatkowo ozdabiać, bo sam w sobie jest przepiękny. Mam jeszcze dwa kolorki, które zobaczycie niedługo, być może staną się dla Was inspiracją na zbliżające się Święta, lub Sylwester. 
Śledźcie profil Truscada Polska na FB/klik, dzieje się tam dużo, możecie być dzięki temu na bieżąco z nowościami firmy.
Serdecznie polecam :)
Dajcie znać, czy Wam się kolorek podoba?

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam na paznokciach hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolor :) Uwielbiam wszystko co się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor prezentuje się wspaniale, musze w końcu się skusić na lakiery tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zimno i wietrznie oraz dodatkowo trochę śniegu. Śliczny kolor! Idealnie sprawdzi się na świąteczny okres, czy też na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, uwielbiam rż na paznokciach, manicure bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa jest śliczna. Buteleczki rzeczywiście są bardzo luksusowe. Super byłoby sobie je poustawiać na półeczce. Kiedy już zdecyduję się na hybrydy, bo na razie maluję klasycznie, to na pewno będę miała na uwadze te markę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kiedy buteleczki wygladaja jak za milion dolarow :). Kolor jest tak piekny, ze chyba go zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie się mieni! Uwielbiam takie kolorki z drobinkami i moim zdaniem świetnie nadają się do noszenia przez cały rok <3 No i buteleczka, wygląda tak na bogato, kusi mnie je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kolory tego typu i jeszcze dodatkowo jak mają w sobie Połysk to lepiej :D piękne opakowanie Hybrydy samo w sobie Kusi żeby je kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor i te drobinki dają fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie odcienie, różu pełno w mojej kosmetyczce z lakierami hybrydowymi. A to wykonczenie jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień, jest zupełnie inny niż róże które znam :) I ten błysk dodaje mu uroku, a samo opakowanie przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo uroczy i kobiecy kolor. A opakowanie dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po miniaturce wpisu pomyślałam, że to post o pięknym flakoniku perfum. Zmyślne mają opakowanie lakiery tej marki. A odcień przepiękny, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że to opakowanie widzę już nie po raz pierwszy, a za każdym razem robi na mnie ogromne wrażenie. Mistrzostwo świata wśród buteleczek hybryd :D Kolor tej hybrydki bardzo nietypowy - podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest naprawdę przepiękny <3. Idealnie wygląda na paznokciach, a ten błysk strasznie kojarzy mi się ze świętami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny kolor :) Taki cukiereczek :) Bardzo mi się podoba i jest według mnie idealną alternatywą dla błyszczącej czerwieni na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie takie żywe i zdecydowane kolory! Zima zawsze stawiam na kolory ciemniejsze rezygnując na jakiś czas z pasteli. Nastepnym razem postawię na taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają bardzo fajne opakowania ;) Także myślałam na początku że to pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o kolorek to akurat nie mój gust , ale opakowanie pięknie się prezentuję Ale oczywiście nie to jest najważniejsze ! Jestem pod ogromnym wrażeniem że nie zawierają szkodliwych substacjiii, wspaniale ! Dzięki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger