piątek, grudnia 15, 2017

HRISTINA COSMETICS | naturalne kosmetyki z Bułgarii.

Hej!
Jakiś czas temu otrzymałam kilka naturalnych produktów do testów firmy Hristina. Recenzję produktów podzielę na dwie części. Dzisiaj opowiem o dwóch produktach tej firmy. W dalszej części posta dowiecie się, co o nich sądzę i czy się sprawdziły, czy są warte zakupu? Zatem zapraszam na post.

"Hristina to w 100% naturalne bułgarskie kosmetyki, które są przygotowywane unikalnymi procesami produkcyjnymi przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. W trakcie produkcji się miesza woda razem z czystymi olejami, masłami naturalnymi oraz ekstraktami ziołowymi w odpowiedniej temperaturze i prędkości tak, żeby powstał jednolity produkt. Jego konsystencja jest bardzo podobna do konsystencji kosmetyków sprzedawanych w drogeriach, ale różni się swoim naturalnym składem. Kosmetyki potrafią dostarczyć skórze najlepszych środków odżywczych bez użycia kropli chemii."
 
 Unikalny żel pod prysznic z naturalnymi afrodyzjakami Cię rozluźni i sprawi, że będziesz pociągający. Myje, oczyszcza i nawilża skórę. Jest odpowiedni dla kobiet i mężczyzn. Po spłukaniu pozostawia na skórze przyjemny podniecający zapach. Specjalnie przygotowany żel pod prysznic delikatnie oczyszcza, odświeża i nawilża całe ciało oraz miejsca intymne bez podrażnień.
Stosowanie: Przed użyciem wstrząsnąć. Niewielką ilość żelu rozprowadzić po ciele oraz miejscach intymnych. Następnie spłukać wodą.
 Skład: WODA, OLEJEK SEZAMOWY, OLEJEK JOJOBA, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, KWAS MLEKOWY, WITAMINA A, WITAMINA E, OLEJEK Z KIEŁKÓW PSZENICY, ALANTOINA, BIAŁE PIŻMO, EKSTRAKT Z WANILII PŁASKOLISTNEJ, ŻEŃ-SZEŃ, DRZEWO CEDROWE, BURSZTYN, GOŹDZIKI, PIEPRZ CZARNY, RUMIANEK POSPOLITY, OLEJEK ETERYCZNY Z POMARAŃCZY.

 Żel znajduje się w okrągłej, spłaszczonej, przeźroczystej butelce. Jest koloru mlecznego, dobrze się pieni, dobrze oczyszcza ciało z zanieczyszczeń, pozostawia skórę czystą i pięknie pachnącą. No właśnie, parę słów o zapachu, który jest śliczny, delikatny, czuć tutaj bogatą mieszankę naturalnych aromatów, ale bardzo ciekawie skomponowaną. Żel jest na pewno godny polecenia.

 THEA Perfumy – zmysłowe, tajemnicze, dyskretne. Z delikatnym zapachem wanilii, drewna, czarnej porzeczki, goździków i słodkich owoców egzotycznych. Perfumy, które Cię kochają, ubiorą i rozbiorą. Perfumy idealne, jeśli zechcesz przyciągnąć płeć przeciwną lub tylko mieć poczucie, że przyciągasz innych. Zastosuj je na szyi i pod pachami i korzystaj z życia. Komfortowe opakowanie i łatwe do przenoszenia. Zawsze i w dowolnym momencie. Zapach unisex. Wzbogacony w feromony.
SKŁAD: AQUA, ETHYL ALCOHOL, RIBES NIGRUM EXTRACT, VANILLA ESSENTIAL OIL, MONOI ESSENTIAL OIL, WHITE MUSK EXTRACT, CEDRUS ATLANTICA (CEDARWOOD) BARK OIL, EUGENIA CARYOPHYLLUS (CLOVE) FLOWER OIL, SYZYGIUM AROMATICUM ESSENTIAL OIL, CARICA PAPAYA EXTRACT, ANDROSTENONE, ANDROSTENOL.

Te perfumy zamknięte zostały w małym, 30ml przeźroczystym, kwadratowym flakoniku, który z racji gabarytów spokojnie zmieści się do każdej, nawet małej torebeczki, możemy je zabierać zawsze ze sobą i  użyć w każdym momencie. Flakonik jest przeźroczysty, dzięki czemu możemy bez kłopotu kontrolować jaki jest ubytek zawartości i dokupić, gdy będą nam się kończyły :)
Perfumy jak wynika z opisu zawierają w sobie feromony. Wiele osób zastanawia się, czy te afrodyzjaki, feromony na prawdę działają? Ja mogę Wam odpowiedzieć z mojego doświadczenia podczas ich używania, jak to jest u mnie ;)
Jeśli chodzi o sam zapach, jest ładny, lekko słodkawy, czuć po części wanilię, po części zapach owoców, bardzo ciekawa kompozycja. Otula na długo zmysły ciepłym, letnim , tropikalnym aromatem, a na myśl przychodzi letnia, gorąca, upojna noc.
Można nie wierzyć w działanie feromonów, afrodyzjaków, ale powiem Wam, że kiedy tylko użyję tych perfum, mój mąż ma zawsze później ochotę na coś więcej ;)... przypadek? ;)
Czy może raczej ich subtelne działanie na zmysły?
Wierzyć, nie wierzyć... tę kwestię zostawiam Wam i Waszym drugim połówkom do sprawdzenia :)
Na pewno są to produkty godne polecenia, ja je uwielbiam za ich naturalny skład i te piękne aromatyczne i apetyczne zapachy :)
Znacie te produkty, lub inne kosmetyki marki Hristina?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Nie znalam ich, ale chetnie poznam :). Wlasnie mi sie przypomnialo, ze zaplanowalam swoje idealne wakacje w tym kraju i na pewno przeszukam tamtejsze sklepu w poszukiwaniu kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowały mnie te produkty i to bardzo, szczególnie perfumy bo uwielbiam ładne i kuszące zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. o ten żel i perfumka bardzo mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio co raz częściej staram się próbować kosmetyków naturalnych, tych akurat jeszcze nigdy nie widziałam nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale zainteresowały mnie :)
    Szczególnie perfum wydaje się być idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaje że nie słyszałam o tej marce wcześniej ale bardzo się cieszę że trafiłam na twój post bo ostatnio coraz częściej sięgam po kosmetyki naturalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciała te perfumy wypróbować :D jestem ciekawa czy faktycznie coś w nich jest takiego hmm... przyciągającego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że perfumy tej marki są bardzo kuszące :D
    Ogólnie nie spotkałam się z tą firmą wcześniej, ale od czego są blogi :) Zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej marki. Te perfumy bardzo mnie zaintrygowały. Akurat feromonów nie potrzebuję, bo nie stosuje antykoncepcji hormonalnej, więc swoje mam mocne ale składniki które tam podałaś wpasowują się w nuty, które zwykle podobają mi się w perfumach. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze ze nie znałam ich wczesniej, więc fajnie przeczytać o nich coś więcej! Mam nadzieje ze kiedyś będę miala okazje je przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej jestem skuszona perfumami :) Nie przypominam sobie, bym miała kiedyś jakieś afrodyzjaki, więc to potęguje jeszcze bardziej moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już słyszałam o tej marce,ale jej produktów nie znam. Fajnie, że pokazałaś je na blogu, ciekawi mnie zapach tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel jaki fajny, ma urocze opakowanie, które wręcz ozdabia łazienkę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale składy mają super, najbardziej zaciekawił mnie ten żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy mają świetny flakonik ;) Bardzo lubię jak żel zostawia na skórze zapach na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger