środa, grudnia 20, 2017

NEW CHIC | moje zamówienie.

Hej!
Witam Was Kochani :) Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie jest tak ponuro, ciemno i buro za oknem że nie wiem za co się zabrać najpierw, a Święta tuż tuż. A teraz chcę Wam pokazać moje zamówienie ze sklepu New Chic, które nie tak dawno do mnie doszło, w dwóch ratach :)



Zamówiłam dla córci taki słodki plecaczek z kotkiem, który sobie sama wybrała :) Plecak ma jedną tylko przegrodę. Trochę brakuje w nim funkcjonalności, nie ma dodatkowych kieszonek z przodu, czy w środku. Jedynie są dwie siateczkowe po bokach. Do szkoły jej się raczej nie przyda, ale na jakieś wycieczki na pewno go wykorzysta. 
Do zamówienia dobrałam zestawy olejków aromatherapy po 12szt. w zestawie. Czekam jeszcze na specjalny odświeżacz powietrza, do którego potrzebne mi są te olejki :) Zapachy są ładne, jest np. jaśmin, lavenda, morski, magnolia, czy lemon. Jak się spisują w odświeżaczu, dam Wam znać jak do mnie dojdzie :)
Przesyłka ogólnie szła ok. miesiąc czasu.

 Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. fantastyczny zestaw olejków, mam nadzieję, że odświeżacz niebawem przyjdzie, ja takie stosuję najczęściej do kamionki wiszącej na kaloryferze lub dodaję do nawilżacza powietrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że za jakiś czas dotrze i będę mogła sprawdzić jakość tych olejków :)

      Usuń
  2. Te olejki fajnie się prezentują. Są malutnie, ale za to jest ich tak dużo, że na pewno posłużą na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejków jest 12 po 3ml już nie mogę się doczekać ich używania :)

      Usuń
  3. Olejki uwielbiam chociaz ciezko mi dogodzić z zapachem. Pedzę zobaczyć asortyment sklepu: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie znajdziesz taki, który Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Genialny zestaw olejków! Daj znać, czy to się sprawdza, bo była u mnie ostatnio przyjaciółka i powiedziała, że w domu śmierdzi psem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra przyjaciółka haha 😂 to u mnie są 3 psy mam nadzieję, że olejki dadzą radę ;)

      Usuń
  5. Ja kupiłam sobie kominek, a olejki mi się skończyły, odwrotnie ;D Fajnie, że są takie małe to nie zdążą się znudzić zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, już dawno nie miałam nic z tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawialam z tego sklepu ;(
    Ale widzę olejki by mi się przydały;)

    Zapraszam do siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw tych olejków. Duży wybór więc szybko się nie znudzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten plecak jest przeuroczy. A jeśli chodzi o olejki to jestem bardzo ciekawa ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw olejków naprawdę bardzo uroczy szkoda tylko że są takie maleńkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale uroczy plecak, tak jak piszesz na wyjazdy będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tymi olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te olejki mnie kuszą.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. plecak jest mega uroczy, a tymi olejkami mnie zaciekawiłaś:)
    kliki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawny ten plecak :)Córcia ma dobry gust :)Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie też takie olejki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie daj znac jak sprawdzaja sie olejki bo właśnie myslalam nad ich zakupem

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych olejków, ale chyba bała bym się je użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejki mnie bardzo zainteresowały, za cenę US$6.89 warto z nich skorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten plecaczek jest świetny :) a olejków jestem bardzo ciekawa.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem ciekawa olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten plecaczek dla Córci jest na prawdę uroczy ! Też mi sie jeden trafił troszkę mało funkcjonalny :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Plecak fajny ma motyw, uroczy kocurek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger