środa, grudnia 27, 2017

ZAFUL | pierwsza część zamówienia.

Hej!
Witajcie Kochani :) Wracamy powoli do rzeczywistości po Świętach, pysznościach i błogim lenistwie ;) Na dzisiaj przygotowałam dla Was post, który muszę podzielić na dwie części, ponieważ czekam nadal na resztę mojego zamówienia. Rzeczy, które zamówiłam pochodzą ze sklepu Zaful.


Jest to moja pierwsza część zamówienia, mam nadzieję że reszta również do mnie dotrze. Jak widzicie na zdjęciach, zamówiłam piękne pędzle syrenki, ombre w kolorze miętowo różowym, przepięknie się prezentują. Włosie jest białe z końcówkami w kolorze miętowym, niesamowicie miękkie w dotyku. Żeby miały swoje miejsce, dokupiłam dla nich stojak w kolorze czarnym. 
Jeśli chodzi o paletę cieni, to dotarła do mnie prawie w całości, ubytek jest dwóch cieni. Druga kwestia jest kolor tej palety, ponieważ zamawiałam w kolorach fioletu, a niestety doszła w kolorach brązu i zieleni, nie jestem z tego faktu zadowolona, ponieważ brązów mam sporo i chciałam sobie odmienić kolory.
Ostatnią rzeczą jest paletka do makijażu brwi. Niestety ta przyszła do mnie w tragicznym stanie, zawartość totalnie zniszczona, wszystko się w podróży pokruszyło. Powiem szczerze, że liczyłam na nią, chciałam mieć ładnie wyprofilowane brwi i niestety całość idzie do kosza, szkoda.
Jest to moje pierwsze zamówienie, gdzie nie do końca jestem zadowolona z tego, że nie została mi wysłana paleta, którą zamawiałam i do tego nie została przesyłka widocznie wystarczająco dobrze zabezpieczona do wysyłki.
Mam nadzieję, że kolejne rzeczy przyjdą bez uszczerbku.
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Te pędzelki są śliczne! :)
    Szkoda, że paletka do cieni przyszła w takim stanie ;/ Trzymam kciuki, by reszta doszła nienaruszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu od razu do kosza? Coś z niej jeszcze by było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie zabezpieczyli dobrze przesyłki, ale za to te pędzle są piękne:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pędzle! Oby służyły jak najdłużej! :) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie zabezpieczyli przesyłki. Piękne pędzle.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne pędzle, szkoda, że ta paletka do brwi tak ucierpiała. ja jeszcze nie miałam takiego nieprzyjemnego zdarzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowne! ostatnio również zamówiłam tam sobie pędzle, jestem z nich zadowolona, chociaż na początku włoski mi wypadały z tych większych, ale uf... to może były jakieś nieliczne przypadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie do końca się postarali... Zawsze niestety jest ryzyko przy zamówieniach przez Internet.
    Ja też zamówiłam pędzle syrenki, ale tylko 6 sztuk, tutaj widzę sporo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten stojak do pędzli i często uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pędzelki są bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle sa cudowne i fajny stojaczek☺ co do palety ja osttanio wolę kupić małą z super odcieniami, które sama wybrałam ☺ aktualnie właśnie komponuje swoją paletę z Inglota☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Pedzle są fanatstyczne Kochana, też zamówiłam sobie stojaczek :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość prezentuje się świetnie! Kusza mnie te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pędzelki bardzo mnie kuszą od dłuższego czasu ;) Chyba je zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tych pędzelków, będziesz miała wybór teraz :) Szkoda że tak słabo zapakowali paczke :/ Stojaczek mam przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle wyglądają na prawdę pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie wczoraj przyszła część mojego zamówienia z Zaful - dwa swetry. Czekam jeszcze na jedną bluzę, ale z tego co widzę to nawet nie została jeszcze wysłana, więc pewnie już nie dojdzie :( Tak samo jak jeansy z poprzedniego zamówienia, które też do mnie nie dotarły. Bardzo lubiłam Zaful, jednak teraz coraz częściej zawodzi mnie ten sklep. Szkoda, że paletka do brwi przyszła do Ciebie taka rozsypana. Za to syrenkowe pędzle bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pędzle cudne, sama mam takie tylko w różowym wykończeniu
    szkoda, że cienie do brwi tak skończyły
    a ja dalej czekam na swoje przesyłki eh

    OdpowiedzUsuń
  19. Pedzle sa piekne, wielw razy na nie polowalam :). Szkoda palety, ale jak sie zle zapakuje to takie tego skutki


    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle syrenki są takie urocze - mają piękne kolory i tak ładnie się mienią. Podoba mi się ten stojak na nie i chętnie sama bym się w taki zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam te pędzle i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda paletki do brwi. Pędzelki są urocze. Jeśli chodzi o zamówienia z Azji, to ja raczej nie zdecydowałabym się na kosmetyki. Ale jak to się mówi - do odważnych świat należy! !^^Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra, i Szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszendzie przewijają się ta pętla muszę je chyba w końcu zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj ale mała masakra. Za to pędzelki prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda właśnie, że niektóre produkty tak się zniszczyły :(. Bo to zawsze jednak żal... Pędzelki za to super.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger