czwartek, czerwca 07, 2018

Beżowa sukienka ze sklepu Rosegal.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam kolejną, letnią stylizację. Mam na sobie beżową, asymetryczną suknię w kwiaty z rozkloszowanymi rękawami.
Zamówiłam ją w sklepie Rosegal.

 


Jeśli chodzi o sukienkę, to na stronie sklepu bardzo mi się podobała i nie dziwię się, że już jest wyprzedana i z wielkimi nadziejami ją zamówiłam :)
Natomiast jak do mnie doszła, oczywiście jest śliczna, ale niestety dekolt jest mega duży, cycki prawie całe na wierzchu, nie mówiąc o rozporku. Idąc, całe majtki widać rozporek jest mega długi. Dlatego nie robiłam zdjęć całkiem z przodu ;)  
Sukienka jest piękna, ale całkiem nie praktyczna i niestety nie będę w niej chodzić. Zastanawiałam się, czy w ogóle Wam ją na sobie pokazać ;) Zamówiłam również te czarne sandałki, jednak jeszcze do mnie nie dotarły i dlatego pokazałam Wam je na zdjęciu zapożyczonym ze strony sklepu.
Mam dla Was również kod rabatowy: 
RGMine
Dajcie znać, czy sukienka Wam się podoba?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka! Świetny print, a komu przeszkadzają cycki na wierzchu? Jest lato, trzeba pokazać co najlepsze ;-)
    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa sukienka. Zawsze podobały mi się takie kroje z tym ogonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sukienki ale nie mogę ich nosić jestem trochę za puszysta...

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej sukience od pierwszego wrażenia, szkoda, ze wymaga poprawek, rozcięcie jest spore i dekolt też

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka wizualnie jest na prawdę piekna, ale no niestety zdyskwalifikowaly ja te cechy. . Dekolt można jeszcze zszyc, ale też bez sensu kupować coś żeby przerabiac 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :) Dawno nie zaglądałam do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest piękna ale z tego co piszesz to trochę niepraktyczna...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się wzór tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna sukienka, szkoda, że dekolt taki duży

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta sukienka, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, cudownie w niej wyglądasz! Szkoda, że ma taki duży dekolt i rozcięcie, ale może krawcowa coś poradzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny problem z dekoltem w jednej sukience i wkładam podkoszulek pod spód. Twoja sukienka zachwyca nadrukiem , szkoda , że pożałowali materiału z przodu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladna ta sukieneczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka! Naprawdę wyglądasz w niej ślicznie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Może krawcowa by z nią sobie poradziła? :) Bo prezentuje się naprawdę fajnie i szkoda byłoby jej nie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka, pięknie wyglądasz!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wygląda ta sukienka! Idealna na Lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Smacznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj piękna jest ta sukienka, to fakt. Szkoda, że odsłania zbyt wiele. Może uda się jakoś ją przerobić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny model sukienki, szkoda tylko że trzeba ją znacznie przerobić... taka zabawa już nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka nie w moim stylu, ale bardzo ładnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger