środa, czerwca 20, 2018

MARCO SHOES, piękne czółenka.

Hej!
Witajcie Kochani :) 
Jak każda kobieta lubię mieć w swojej garderobie piękne i dobrej jakości buty. Niedawno odkryłam sklep Marcoshoes.eu polskiego producenta, który ma w swojej ofercie to, co my kobiety kochamy najbardziej - czyli piękne buty i torebki. Dzisiaj pokażę Wam śliczne czółenka pochodzące z tego sklepu.
 
 Czółenka czarno-szare ze skóry zamszowej z obcasem w kwiaty urzekły nie tylko mnie, ale i mojego męża. Z całej oferty sklepu, to właśnie te buciki zwróciły naszą uwagę, ze względu na swój urok jaki dodały te kwiaty na obcasie. 
Troszkę danych technicznych:
 Dobrze układająca się na stopie cholewka wykonana z naturalnej skóry zamszowej. Zgrabniejszy wygląd zyskują dzięki obcasom o wysokości 8 cm. Materiał podeszwy to wysokogatunkowe tworzywo. Komfort noszenia podnosi wkładka: skóra. Kobiece, zgrabne podkreślają linię łydek i czynią sylwetkę smuklejszą.
Kolor:
Czarny
Cholewka:
Skóra naturalna zamsz
Wnętrze:
Skóra
Wkładka:
Skóra
Wysokość obcasa:
8 cm
Podeszwa:
Wysokogatunkowe tworzywo
Marco Shoes to polski brand, który od ponad ćwierć wieku swymi produktami trafia w gusta klientek w kilkunastu krajach europejskich. Dzięki współpracy z włoskimi dostawcami buty Marco Shoes łączą to co dla każdej kobiety najważniejsze - najmodniejsze wzornictwo z wysokiej klasy materiałami. Każda kobieta zwraca uwagę na detale, dlatego też nasze obuwie jest wykonane z niezwykłą starannością, wyłącznie z naturalnych skór, wiele elementów obuwia jest wykonywanych ręcznie.
 
Aktualnie w sklepie trwają fajne promocje, dlatego zachęcam do zajrzenia na stronę producenta, na pewno znajdziecie coś pięknego dla siebie. Mimo, że sklep prowadzi sprzedaż online, nie musimy obawiać się wymiany, czy zwrotu zakupionych butów jeśli nie trafimy z rozmiarem. Z obawy przed tym, że mogą mnie buty cisnąć wzięłam numer większe i nie potrzebnie, bo rozmiarówka jest nasza polska, taka jaką nosimy. Tym bardziej, że buciki są ze skóry naturalnej, to wiadomo, że się jeszcze "rozbiją". Mimo mojej pomyłki, sklep bez problemu i bez opłat przyjął mój zwrot i odesłał mi numer mniejsze. Teraz mogę cieszyć się pięknymi i dobrymi bucikami. Sklep na pewno jest godny polecenia ze względu na szybką i bezproblemową obsługę.

Dajcie znać, czy podobają Wam się moje czółenka? Lubicie buty na obcasie?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ojejku one są niesamowite! Bardzo oryginalne i prezentują się naprawdę świetnie. :)
    Zdecydowanie dobry wybór.

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki Ty masz świetny kolor włosów! O tej firmie nie słyszałam, czółenka są śliczne i na dodatek oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne oryginalne buty, na pewno wygodne za sprawą stabilnego słupka. a fryzura szalona ale wakacyjna i pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają ślicznie, ale na moje nogi niestety takie buty nie pasują :( Mam za wąskie stopy i wszystko mi wypada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię buty na obcasie, jednak z przyczyn zdrowotnych muszę ich unikać...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że nie są w moim stylu, ale z przeglądaniem zdjęć zmieniłam zdanie i są mega genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW masz różowe włosy:) Jestem zakochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są przepiękne :) Obcas nadaje im charakteru, prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te butki! Nadają świetnego smaczku całej stylizacji 😍 no i różowe włosy, ale fajnie 😁😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe i oryginalne buciki. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Te obcasy dodają im mnóstwo uroku i takiej oryginalności. Bardzo mi się podobają te buty.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe te buty, ale kochana jakie ty masz boskie włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Dawno nie widziałam tak ciekawych butków... no i ten obcas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentują no i obcas wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są, uwielbiam taki fason buta, poza tym te obcasy wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalnie i pięknie prezentują sie te buciki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te buciki, obcas prezentuje się genialnie ! Ja obcasy tylko na jakieś większe okazje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger