środa, czerwca 06, 2018

ROSEGAL kolejne dwie stylizacje.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam kolejne dwie stylizacje. Jedna będzie tak jak poprzednio bardziej sportowa i na co dzień, a druga  bardziej elegancka za sprawą pięknej, czarnej sukni. Mam nadzieję, że Wam się spodobają ;)
Wszystkie te rzeczy pochodzą ze sklepu Rosegal
 




BLUZKA >> klik
SPODNIE >> klik
SUKIENKA >> klik

W dzisiejszym zestawieniu wszystko mi się bardzo podoba. Na tę bluzkę polowałam już od dłuższego czasu, dlatego absolutnie nie żałuję że ją mam, bo jest świetna. Spodnie są do wyboru albo białe, albo czarne. Ja  zdecydowałam się na białe i nie żałuję, są bardzo fajne, te wiązania z boku nogawek dodają im uroku.
Jeśli chodzi o sukienkę, to była ona w moich propozycjach z tego właśnie sklepu i postanowiłam ją zamówić. Moim zdaniem jest śliczna, mnie się bardzo podoba, siateczka i te piękne kwiaty sprawiają, że ma swój niepowtarzalny urok.

Dajcie znać, która wersja Wam się bardziej podoba, a może obie? :)
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. W tej kwiatowej sukience wyglądasz po prostu fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te białe spodnie od dawna mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stylizacje, najbardziej jednak podobają mi się spodnie z eyeletami ;-)
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka skradła moje serce - a Ty Kochana w tym wszystkim wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja bardzo swobodna, na luzie, a druga - BOMBA, piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te spodnie z tymi wiązaniami, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie stylizacje piękne, ale z tej pierwszej moje serce zdobyła bluzka. Jest cudowna. Myślę, że śmiało mogłaby robić też za sukienkę plażową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje świetne. Bardzo podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bluzka i spodnie:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. W obu wyglądasz genialnie, jednak ta pierwsza zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu :) Bardzo podobają mi się te spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie z pierwszej stylizacji genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, wyglądasz super :D
    Białe spodnie mega <3

    Zapraszam :D Odwdzięczam się za obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja bardzo na plus! Super wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja przypadłaby do gustu mojej mamie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że ta sukienka robi wrażenie ;) Ciężko oderwać od Ciebie wzrok :) Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jest ta sukienka. Bluzka też

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty mi przypominasz Kamile Rowińską :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ta bluzka z pierwszej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie sa naprawdę na topie!

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamo, ta suknia jest wprost zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger