piątek, czerwca 08, 2018

PERSONALIZED CART - spersonalizowane prezenty, moje zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :) Kilka dni temu dotarło do mnie moje zamówienie, które złożyłam w sklepie PersonalizedCart.com ze spersonalizowanymi prezentami. Wybrałam dwa prezenty, jeden dla siebie i dla męża. PersonalizedCart jest amerykańską firmą i niesamowicie byłam zaskoczona jak szybko moje zamówienie zostało zrealizowane i jak szybko do mnie dotarło. Trwało to chyba tydzień z dostawą, więc ekspresowo :)
Zobaczcie co zamówiłam :)


 Ten piękny, drewniany zegarek zamówiłam dla mojego męża. Na wieczku drewnianego pudełka i od spodu zegarka został wygrawerowany napis K&D&N Love zamówiony przeze mnie. Chciałam, żeby mężowi zawsze kojarzyły się nasze inicjały kiedy tylko spojrzy, lub założy ten zegarek pomyśli o nas. Myślę, że to piękny prezent.

 Dla siebie zamówiłam piękny złoty łańcuszek z grawerowanym napisem D&K&N Love. Jest piękny, delikatny i subtelny. Możemy go zamówić w kolorze srebra, złota i różowego złota. Obie rzeczy będą na pewno pięknymi prezentami dla ukochanych osób. W sklepie możecie znaleźć wiele wspaniałych rzeczy, które będą idealne jako prezenty, możemy również wybrać napis i zlecić go do zrobienia. 
Jestem bardzo zadowolona z całego zamówienia i z tego jak szybko zostało zrealizowane :)
Polecam ten sklep :)
https://www.personalizedcart.com/

18 komentarzy:

  1. Ciekawy zegarek. Z takim się jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny zegarek, a łańcuszek jeszcze bardziej mi się podoba, lubię taką biżuterię. wcześniej nie słyszałam o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło dostać takie upominki :) Ja w kwestii bizuterii się nie wypowiem ponieważ nie noszę jej, jestem jedną z nielicznych kobiet która za biżuterią nie przepada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łańcuszek jest przepiękny! Bardzo mi się podoba i sama chciałabym mieć taki w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten łańcuszek skradł moje serce - piękny! Bardzo lubię takie spersonalizowane prezenty:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łańcuszek idealnym wyborem będzie dla ukochanej bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Personalizowane prezenty podobają mi się od dawna, teraz jest szeroka gama produktów do wyboru. Jednak przyznam szczerze, że te są najładniejszymi na jakie trafiłam! Zegarek jest na prawdę bardzo ładny, a łańcuszek fajnie sprawdziłby się dla mojej mamy jako prezent. Muszę się przyjrzeć tej stornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty spersonalizowane zawsze by mnie ucieszyły :) Ten zegarek szczególnie wpadł mi w oko, fajnie że można dodać własny grawer. Niewątpliwie to że jest drewniany wyróżnia go i sprawia, że jest wyjątkowy ;)Piękny prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jest tak delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarek wyglada super ;) bizuteria takze

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego sklepy, chętnie też bym coś zamówiła. Fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zarówno zegarek jak łańcuszek

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te rzeczy - zegarek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wisiorek jest fantastyczny! Strasznie mi się podobają takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cuda! Personalizowany zegarek wygląda wspaniale. Ale łańcuszek też niczego sobie. Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisiorek bardzo mi się podoba, zastanawiałam się ostatnio nad tym czy go nie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger