wtorek, czerwca 05, 2018

ZAFUL i moje dwie stylizacje.

Hej!
Witajcie Kochani w ten upalny dzień :) Dosyć dawno nie było żadnej stylizacji, dlatego dzisiaj pokażę Wam aż dwie. Jedna będzie  luźna, na co dzień, a druga elegancka, lub do pracy.
To co mam na sobie znajdziecie na stronie sklepu Zaful.
Ciekawa jestem, która Wam się bardziej spodoba, dajcie koniecznie znać :)
 



KOSZULKA >> klik
SPÓDNICA >> klik
SPODNIE >> klik

Nie wiem która stylizacja Wam się bardziej spodoba, ale ja lubię luz, lubię luźne i wygodne ubrania, które najchętniej noszę, dlatego ta pierwsza zdecydowanie wygrywa ;)
Bardzo spodobała mi się niebieska spódnica, która ma symetryczne wykończenie i wzór w kwiaty, dla mnie super. Biała bluzeczka ma świetne rysunki kaktusów i jest niesamowicie milutka w dotyku, rewelacja :)
Jeśli chodzi o spodnie, to są to typowo spodnie eleganckie, nadają się do pracy w biurze, lub tam gdzie wymagany jest strój formalny, czy galowy. Ja nie za często ubieram takie spodnie, ale chciałam mieć je w swojej szafie, bardzo mi się podobają, są świetnie uszyte i bardzo dobre gatunkowo. Na zdjęciach może nie wyszły za korzystnie, ponieważ był mocny wiatr, który wiał od tyłu i zrobił z nich i z bluzki baloniki ;)
Ale mimo to, mam nadzieję że Wam się spodobają stylizacje :)
Pozdrawiam :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja zdecydowanie bardziej mi się podoba a w szczególności koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem niestety nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię luz, ale nie koniecznie aż taki
    fajne zestawy na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje bardzo fajnie się na Tobie prezentują, chociaż sama w nich na pewno bym się nie odnalazła ;) Do mnie przemawia ta bluzeczka z pierwszego zestawienia, ale do bardziej obcisłego dołu byłaby dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja to mój faworyt, zarówno koszulka jak i spódnica są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem osybiście za zestawem numer 1 :) Ta spódnica jest ekstra:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio zakupiłam sobie eleganckie spodnie :)Nie sięgam po nie często, ale tak jak mówisz warto je mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka z kaktusami jest świetna. Ciekawie wygląda w połączeniu z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi w obu stylizacjach nie pasują bluzki, ale doły są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszulka. Uwielbiam kaktusy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej odpowiada mi piersza stylizacja, ostatnio takie spodnice często spotykam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bluzka z kwiatami, reszta nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja bardziej mi sie podoba ;) fajne sa te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! koszula zdecydowanie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem niestety żadna nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger