czwartek, czerwca 28, 2018

GIORDANI GOLD White Original, Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Pogoda nadal daje odetchnąć od gorących, słonecznych dni, dlatego możemy zaszyć się w swoim domku z dobrą książką i kubkiem pysznej, ulubionej kawy. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię przeglądać kosmetyczne, bardzo kolorowe katalogi np Oriflame i dowiadywać się o różnych nowościach i tym, co w danym miesiącu ma nam firma do zaoferowania.
W tym miesiącu wypatrzyłam piękną wodę perfumowaną Giordani Golg White Original.


" Odkryj przyjemności pięknego życia, delektując się ciepłem i witalnością kompozycji Giordani Gold White Original. Ten piękny, świetlisty zapach zamknięty został we wspaniale zaprojektowanym flakonie, zdobionym srebrnymi detalami. Ponadczasowa kompozycja przywołuje łagodną stronę kobiecej osobowości, dzięki musującemu aromatowi wody z kwiatów pomarańczy. Idealna dla kobiet z pasją, wysublimowana, świeża i zmysłowa woda perfumowana, wyrażająca radość i wolność."

Nuty zapachowe:
  • nuta głowy: malina, hiacynt, pomarańcza
  • nuta serca: kwiat pomarańczy, nektarynka, wiciokrzew
  • nuta bazy: białe piżmo, mech, paczula, wanilia
 Giordani Gold White Original, to szyprowo-owocowe perfumy dla kobiet. Nie da się ukryć, że przeźroczysty flakonik, choć na pierwszy rzut oka wydaje się prosty, ma w sobie coś eleganckiego. Na pewno uroku dodaje mu piękna, srebrna nakrętka, na której wytłoczone jest logo Giordani Gold. W prostocie jest siła. Ja uwielbiam kiedy coś jest proste, bez zbędnych udziwnień, eleganckie i ze smakiem. Taki dla mnie jest ten flakonik. Przejdźmy zatem do zapachu, bo o niego tutaj głównie chodzi. Zapach na pewno ma coś w sobie, choć nie do końca wiem czy młodym kobietom się spodoba. Z jednaj strony zaraz po psiknięciu, czuć szyprowe aromaty, po chwili zmieniają swoją woń na kwiatowy bukiet, by po pewnym czasie otulić nas ciepłem wanilii o koszem owoców. Mieszanka jest na prawdę wykwintna. Ten zapach idealny jest do pracy, na elegancką, wieczorną kolację, czy przyjęcie. Szyk, elegancja, klasa i pewność siebie to moim zdaniem myśl przewodnia tego zapachu. Jeśli nie lubicie ciężkich, duszących perfum, to te na pewno są dla Ciebie, lekkość i pięknie dobrana kompozycja zachwyci nawet najbardziej wybredne gusta. Ciesz się życiem, celebruj każdą wspaniałą chwilę każdego dnia :) Ten zapach jest dla Ciebie.

Znacie te perfumy? Po jakie zapachy teraz najczęściej sięgacie?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Nuty zapachowe są ciekawe i podejrzewam, że peruma przypadła by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że byłby to dobry zapach dla mnie. Od duszących perfum stronię - lekkość to cecha, która wśród moich perfum przoduje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta lekka wersja jest idealna na lato. ja mam i bardzo lubię klasyka Giordani Gold.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach darzę miłością bezgraniczną. Miałam ją w dniu ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda w prostocie siła. Ciekawa jestem tego zapachu, ma bardzo ciekawe nuty

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, minimalistyczne opakowanie- przyciąga wzrok!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie zapachów:) jak dotąd nie miałam jeszcze nic z Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear! Photos are amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie delikatne opakowanie. Uwielbiam perfumy z Ori.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie znam tych perfum, ale powiem CI, że zaciekawiłaś mnie tym postem i mam ochotę je powąchać ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zapachy z Oriflame ten akurat ma moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja nie jestem fanką ciężkich duszących perfum, więc wydaje mi sie, że ten zapach mógłby mi się spodobać :) W oko wpadł mi również flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze lubiłam kosmetyki z serii Gordani Gold z Oriflame, ale zapachu jeszcze nie miałam okazji żadnego poznać ;) Faktycznie muszę zajrzeć do katalogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się że kiedyś miałam już ten zapach i mi się podobał. Ale może to był jakiś inny.

    OdpowiedzUsuń
  15. ah piękny falkonik, nie znam zapachów Ori a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać. Perfumy z Oriflame nie trzymają się zbyt długo na mojej skórze, ale i tak chętnie wypróbowałabym ten Giordani Gold White :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger