piątek, czerwca 22, 2018

ROSEGAL, kamera samochodowa.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Niecałe dwa tygodnie temu zrobiłam zamówienie na stronie sklepu Rosegal. Przeglądając różne akcesoria, natrafiłam na kamerę samochodową. Długo się nie zastanawiając postanowiłam ją zamówić. Właśnie do mnie dotarła i chcę Wam ją pokazać.



Dane techniczne:
Duża, szerokokątna, wysoka rozdzielczość: rozdzielczość 1920 x 1080P (30 fps), szeroki kąt widzenia 170 stopni. Pozwala na uzyskanie większego widoku, kompletnej i jasnej perspektywy wizualnej oraz zmniejszenia martwych punktów. Będziesz monitorować swój czas na drodze we wszystkich kwestiach bezpieczeństwa.- NAGRYWANIE:Zaawansowana funkcja nagrywania z wbudowanym mikrofonem do nagrywania, możesz sam zdecydować, kiedy włączyć lub wyłączyć funkcję nagrywania.- HD DISPLAY I PRZYJAZNY DLA UŻYTKOWNIKA INTERFEJS:2.45 na ekranie IPS mobile HD, wyraźne odtwarzanie i wyraźniejszy obraz. Ponadto posiada duże przyciski i przyjazne dla użytkownika ikony, umożliwiające szybkie rozpoznanie i intuicyjną obsługę.- FUNKCJA NAGRYWANIA PĘTLI:Zapewnia nieograniczoną przestrzeń do przechowywania, gdy karta pamięci jest pełna, najnowszy plik nagrania zastąpi najstarszy materiał, aby kamera działała płynnie.- AUTOMATYCZNY WYŁĄCZNIK:Aparat automatycznie włączy się i wyłączy, aby rozpocząć / zatrzymać nagrywanie, gdy silnik samochodu jest włączony / wyłączony, aby nie zapomnieć o każdym momencie na drodze.
PARAMETRY:Karta pamięci: rozszerzona pamięć do 64 GB (brak w zestawie)Długość kabla zasilającego: 3,5 mOdległość detekcji: 2mWymiar obiektywu: 17 mmTyp czujnika: SONY IMX323Pixel: 12MTemperatura pracy: - 12 ℃ do + 60 ℃

 Bardzo cieszę się z tego, że teraz na przesyłki nie musimy długo czekać, praktycznie dochodzą do nas w ok. 1,5-2 tygodnie. 
Brakowało nam tego gadżetu w postaci kamery samochodowej. Moim zdaniem jest potrzebna, pomocna w wielu sytuacja jakie spotykają nas na drodze.
Zresztą do czego dokładnie służy kamera samochodowa na pewno wszyscy wiedzą, więc nie ma co się nad tym rozpisywać.
Kamera przychodzi do nas w czarnym, niedużym kartoniku. Wewnątrz mamy kabel, kamerę, uchwyt, kabel USB i instrukcję, która nie jest w naszym języku. Zdziwiłam się, że jest taka malutka ;) Ubolewam jedynie nad tym, że nie została dołączona do zestawu karta micro SD. Nie posiadam jeszcze takiej większej karty, dopiero planuję zakupić 32 lub 64 żeby było jak najwięcej miejsca do nagrywania. Udało mi się tylko sprawdzić, czy działa ekran, podłączyłam na chwilę do komputera, całość dopiero przetestujemy kiedy mąż podłączy i zamontuje ją w aucie.
Bardzo fajne zamówienie, jesteśmy z niej bardzo zadowoleni, mam nadzieje że będzie długo nam służyć.
Mam dla Was również kod zniżkowy >>RGMine 
(over $25 save $3,over $50 save $6, over $100 save $12 ..)  (25-3,50-6,100-12)

Macie w swoich autach zamontowane kamery?
Uważacie, że jest potrzebna, czy raczej zbędna?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ja korzystam z kamery samochodowej, ale akurat kupionej stacjonarnie. Jestem ciekawa jak na dłuższą metę sprawdzi się ta z Rosegal, chociaż podejrzewam, że jakościowo będzie podobna jak te "nasze" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, myślę że trochę posłuży bo widzę, że czujnik ma Sony :D ;D

      Usuń
  2. Mam kamerę samochodową azjatyckiej marki ale zamówioną z polskiej strony, używam jej od zimy i działa bez zarzutu. mam w niej dużą kartę 32 g . super sprawa, już ciekawe zdarzenia na drodze udokumentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad 32 lub 64 :) Często podróżujemy, dlatego myślę, że niejedno uda się uchwycić ;D

      Usuń
  3. Nie korzystam z kamery, ale mój tata ma i często załącza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero jestem w fazie robienia prawa jazdy. Nie wiedziałam, że na tej stronie można znaleźć również coś takiego. Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladalam kiedys program o kameracg samochodowych i wiem, ze bardzo wazne jest to jak nagrywa i jakiej jakosci jest nagranie. To naprawde kiepskiej moze sie nawet nie przydac.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam, ale to fajna sprawa, może i ja się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku na święta kupiłam kamerę samochodową dla mojego taty jest zachwycony z tego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kamera jest świetnym gadżetem i warto ją posiadać

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kamera to naprawdę przydatna rzecz, myślę, że długo Ci posłuży i będziesz zadowolona. Nie wiedziałam, że Rosegal ma je w swojej ofercie, ale dobrze to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu kupiłam mężowi podobną na gwiazdkę. Do dziś jej używa i nagrał wiele ciekawych sytuacji na drogach np. leśne zwierzęta tj łosie, sarny czy borsuki na drogch.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze fajna sprawa, ja już jakiś czas myślę o takiej dla mojego faceta ;) Chyba na najbliższą okazję mam już prezent załatwiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My nie mamy kamerki, ale nie sądzę, by się nam przydała, jako że jeździmy tylko po mieście.

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze że się zdecydowałaś na zakup, kamera do samochodu do obecnie rzecz absolutnie niezbędna na drodze! a jak kamerka sprawuje się po dłuższym czasie użytkowania?

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki kamerce udało mi się zaoszczędzić sporo pieniędzy. Skorzystałam z wynajmu aut jak jechałam na urlop, ktoś mi przerysował auto. Dzięki kamerce miałam całe nagranie i nie zostałam obciążona żadnymi karami finansowymi za zniszczenie auta, a sprawca trafił na policję

    OdpowiedzUsuń
  15. też się cieszę, że wreszcie zdecydowałam się na kamerkę, na parkingu sąsiad przerysował mi auto i sie nie przyznał, potrzebna była korekta lakieru i usunięcie zgniecenia na lusterku, dzięki kamerce miałam dowód w sprawie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger