sobota, czerwca 23, 2018

ELVIE SUMMER JOY, idealny zapach na wakacje i biała torebka od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Wakacje właśnie się rozpoczęły, czas wyjazdów, wypoczynku i beztroskiej błogości zawitała w nasze progi i będziemy się nim cieszyć przez dwa miesiące. Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dwa wakacyjne niezbędniki, czyli bardzo letni zapach i białą torebkę od Oriflame.


Dni szwedzkiego lata są długie i pełne słońca. Elvie Summer Joy celebruje wyjątkowe uczucie radosnej energii. Dzięki świeżej, musujące nucie gruszki, specjalnie opracowanemu akordowi mniszka w sercu kompozycji i malinowemu w jej bazie, ten kwiatowo-owocowy zapach daje ekscytujące wrażenie, że twoje marzenia mogą się spełnić.

Zacznę tutaj od opakowania, kartonik w żółtym, słonecznym kolorze od razu przywołuje na myśl słońce, plażę i wakacje. Natomiast sam flakonik, to czysty minimalizm, nie ma na nim żadnych napisów, ani etykiet, jest przeźroczysty. Kojarzy się z trzema płaskimi owalnymi kamykami ułożonymi jeden na drugim, które śmiało możemy znaleźć na plaży nad morzem. Za to zawartość tego flakonika już nie jest taka minimalna, przeplatają się w nim zarówno słodkie, owocowe nuty, połączone i mieszające się w tle z kwiatowymi. Owoce gruszka i malina, przeplatają się z żółciutkim mniszkiem. Uwierzcie mi, zapach jest nieziemsko wakacyjny, letni, bardzo słoneczny i energetyzujący, pozytywna energia wydobywa się z tego flakonika przy każdym psiknięciu i rozpyleniu delikatnej mgiełki. Polecam Wam go szczególnie teraz, jeśli lubicie tak jak ja nuty owocowo-kwiatowe, ale nie mdłe i przesłodzone. Ta woda obecnie jest w mega przystępnej cenie 39,99zł warto więc skorzystać z promocji i cieszyć się pięknym, cudownie wakacyjnym zapachem tego lata.


W najnowszym katalogu znalazłam również tą piękną, ażurową, białą torebkę.
Bardzo duża, letnia torba na ramię to imitacji skóry w kolorze odcieniu bieli, zdobiona jest misternym, wycinanym, ażurowym wzorem. Pojemna, szykowna i modna. Zapinana na zamek błyskawiczny. Posiada złotą podszewkę i odpinane etui na drobiazgi w środku. W środku brakuje dodatkowych kieszonek, ale dołączone etui nam tę niedogodność w zupełności zastępuje. Ja uwielbiam takie duże i pojemne torby, szczególnie latem biel pięknie się prezentuje, dlatego już niedługo pokażę Wam ją w najbliższej stylizacji. Torebka jest śliczna, wycięte palmy dodają jej niesamowitego, wakacyjnego uroku.

Znacie nowy zapach Elvie? Podoba Wa się ta torebka, lubicie takie duże i pojemne?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Zapachu nie znam, ale podoba mi się flakon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zapach może również Ci się spodoba :)polecam.

      Usuń
  2. wow, ta torebka na Twoich zdjęciach wygląda na dużo ładniejszą niż w katalogu. Zrobiła na mnie mega wrażenie i może sama ją zamówię, też lubię duże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zabardzo lubię kosmetyki marki Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wersję podstawową i bardzo mi się podoba. Flakon, pomimo że piękny to niewygodny. Wydaje mi się, że końcówkę perfumu będZie ciężko zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki fajny flakonik, musiałabym powąchać

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że ten zapach mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zapach przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach wydaje się być zachęcający :) Co do torebki to podoba mi się ten ażurowy wzorek, fajnie też że jest tak duża i pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie za marką nie przepadam, ale uwielbiam ich perfumy. Jestem miłośniczką ICE czy Glaciera męskiego a Elvie mam ale w innej wersji zpachowej - taka fioletowa z zółtym korkiem - piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta torba na lato, wygląda trochę jak taki plażowy koszyczek :) Co do zapachów to ja zawsze latem stawiam na coś lekkiego i często wybieram Daydream z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy model letniej torebki, choć to nie do końca mój styl. Zaciekawiły mnie natomiast te perfumy, chyba je sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfumy są kuszące, ale ta torebka to mistrzostwo. Na lato jest idealna. Ma super przemycony wakacyjny wzór w takiej minimalistycznej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger