wtorek, czerwca 26, 2018

Rosegal 5th Anniversary, świętuje.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem czy wiecie, ale sklep Rosegal świętuje swoje już 5 urodziny/Rosegal 5th Anniversary
Czas szybko leci, sklepy szybko się rozwijają, mają coraz większy asortyment i dbają na różne sposoby o swoich klientów np poprzez liczne promocje.
Ja wybrałam kilka letnich propozycji, które być może Was zainteresują.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


4.KLIK     5.KLIK    6.KLIK   

Latem sięgamy po bardziej odważne modele torebek, butów, czy kolorową odzież, której byśmy jesienią czy zimą nie założyli.
Wybrałam dla Was tylko 3 modele ślicznych torebek, które sama bym nosiła. Po białe torebki chętnie sięgamy latem, pięknie pasują do sukienek, spódnic, czy szortów, kiedy skóra jest ładnie opalona. Na plażę przydadzą się piękne, plecione kosze, nie mam jeszcze takiej torebki ale myślę o tym, żeby taką zamówić.
Na pewno nieodzownym elementem naszych letnich stylizacji są sandałki, które pasują praktycznie do wszystkiego.
Myślę, że każda z nas znajdzie taką parę, która szczególnie nam się spodoba.
Pamiętajcie o tym, żeby skorzystać z trwających promocji z okazji 5lecia sklepu Rosegal.
Mam dla Was również kod:
code RGMine, then you will get a discount.
(*over $25 save $3, 
*over $50 save $6
* over $100 save $12 ..)  (25-3,50-6,100-12)


Dajcie znać, czy coś wpadło Wam z moich propozycji w oko?
Pozdrawiam :)  

24 komentarze:

  1. Koszyk numer dwa jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jakby "ażurowa" torebka jest genialna. właśnie jestem świeżo po poście z sukienką z Rosegal ;) daj znać co sądzisz, a może wpadnie Ci w oko? Przy następnej współpracy serdecznie polecam hiszpanki, mają cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z flamingiem:D /chociaż bardziej podoba mi się w wersji czarnej;)/
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne maja torebki. Chcialam jedna to juz wykupili eh

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne torebki/ koszyki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice picks from Rosegal.
    They always have beautiful and trendy outfits in there.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich torebki! Sama mam nie jedną i je uwielbiam <3 Ta koszyczkowa i z flamingiem są cudowne! Sama chętnie bym je nosiła latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te szare sandałki wpadły mi w oko. Niby takie proste, klasyczne, a te kwiatki fajnie je urozmaicają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te sandałki w białe kropki skradły moje serce :) Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno się zdecydowac na jeden model torebki, kiedy tak dużo teraz fajnych letnich okazów można znaleźć :) Co do sandałków to sama szukam jakichś na grubszym obcasie bądź koturnie ;) Trzecie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te różowe koturny mnie w sobie rozkochały! Czemu ja muszę być taka wysoka? ;(
    Te szare również mi się podobają, a są niższe, więc może się skuszę - kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga torebka jest hitem tego lata i chętnie taką bym zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka z flamingiem wyglada zarabiscie :D sama bym taka na lato kupila hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj skusiła bym się na ten koszyczek bo szukam jakiegoś na to lato ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza torebka jest bardzo oryginalna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger