piątek, czerwca 15, 2018

MAGA, lakiery hybrydowe.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj kolejny post z produktami do stylizacji paznokci, poznamy hybrydy firmy MAGA.
W moje ręce trafiły 3 hybrydy, top no wipe, base hard, oliwka i lakier holo.
Zatem zapraszam na post :)


Cudowna propozycja perfum w formie olejku do paznokci. Kiedy poczujesz jego zapach gwarantujemy, że nie kupisz już innego tego typu produktu. Kompozycja zapachowa została tak dobrana, aby odwzorować najlepiej sprzedający się zapach świata! Natomiast zastosowane oleje oraz dodatek kompleksu witamin pozwolą zachować skórki w idealnym stanie.
Daj się porwać magii Paryża ! I LOVE PARIS.
Olejek faktycznie na długo nawilża skórki wokół paznokci. Na dodatek przepięknie pachnie. Używanie go to sama przyjemność :) Polecam jest świetny.

 Po co komu pyłki skoro ten lakier kryje już po jednej warstwie! Doskonały efekt linearnego hologramu. H2 to holo o pięknym różowo-srebrnym podkładzie. 
Świetny lakier holo, daje efekt jak po użyciu pyłków holo. Dosyć szybko wysycha. Występuje w kilku odcieniach. Ja mam nr 2, który daje różowo-srebrną poświatę, efekt jaki daje ten lakier jest piękny. 

 609 Lakier hybrydowy MAGA Beetroot Field
   Lakier hybrydowy o poj. 6,5ml możemy go utwardzać zarówno w lampie LED jak i UV. Kolorek lakieru jest taki jak lubię, nie wiem czy do końca jest on buraczany, ale jak dla mnie winny z domieszką ciemnego różu. Piękny :)
 
Coś wybieram kolory warzywne, bo tutaj mamy kolorek czerwonej marchewki i zgodzę się z tym, bo czerwień faktycznie wpada w marchewkowe tony. Nie jest to typowa, ognista czerwień, ale taka właśnie z tonami pomarańczowymi.

Ten lakier hybrydowy zdecydowanie jak dla mnie wygrywa z całej trójki. Jest piękny, mieni się różowo-srebrnymi drobinkami. Część z nich jest większa i daje fajny efekt księżycowy. Możemy nałożyć go solo, ale również fajnie sprawdzi się nałożony na inne kolory. Piękny jest :)

Podsumowując, lakiery są godne polecenia. W sklepie znajdziecie nie tylko lakiery hybrydowe, ale i inne produkty, dlatego serdecznie zapraszam, zajrzyjcie.

A Wam który kolorek wpadł w oko?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. przepiękne szczególnie holograficzny i 801, uwielbiam mieniący się efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo lubię lakiery hybrydowe MAGA. Większość ma piękną pigmentację i idealną gęstość. Niestety zauważyłam, że niektóre się wybarwiają podczas noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tych Lakierów hybrydowych ale wybrałaś ładne kolorki i chętnie bym przetestowała sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. totalnie nie znam, nawet nie wiedziałam o istnieniu. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety musiałam odejść od robienia hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maga ma cudowne lakiery klasyczne, ale nie miałam żadnego klasycznego ani hybrydy ;) Widziałam tylko mnóstwo zdjęć w internecie, mają genialne błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to trudno się zdecydować, biorę wszystkie:) Nie znałam tej firmy, muszę się jej przyjrzeć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej marki klasyczne lakiery, ale niestety są bardzo nietrwałe. Odpryskują po kilku godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow fantastyczne kolorki, jednak ja sroczka jestem i oczywistym jest, że dla mnie numerem 1 jest ten z drobinkami hehehe <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ten moment najbardziej potrzebny jest mi olejek, więc on zaciekawił mnie najbardziej, nie znam tej marki kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale cudny jest ten 801! Wygląda naprawdę wspaniale. Nie mogę się napatrzeć jaki jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki, Red Carott wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z lakierów tej firmy ale hybrydy uwielbiam. Bardzo mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo... ten lakier holo to coś, co absolutnie muszę mieć - kocham takie błyszczące cuda.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger