poniedziałek, czerwca 18, 2018

Zaful 4th Anniversary, bielizna.

Hej!
Witajcie Kochani :) Piękna pogoda nas nie opuszcza, rozpieszcza nas wysokimi temperaturami, słoneczko muska swoimi promieniami, jest cudownie :)
Zapewne już wiecie, że sklep Zaful świętuje swoje 4 urodziny i z tego powodu ma dla swoich klientów fajne promocje, warto skorzystać
↓↓↓

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK 

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Przeglądając asortyment sklepu Zaful, warto również zobaczyć jaką mają piękną bieliznę. Znajdziemy nie tylko biustonosze i majtki, ale również piękną bieliznę nocną, body, gorsety, czy piżamki i szlafroczki.
Ja wybrałam tylko kilka pozycji, ale warto wejść i rozejrzeć się być może coś szczególnie wpadnie Wam w oko :)
Możecie skorzystać z kodów rabatowych i zrobić zakupy taniej, to zawsze się opłaca:
Use code " ZFTina " for all order with over 25USD save 3USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 50USD save 6USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 100USD save 12USD

13 komentarzy:

  1. Nie ryzykowałabym z kombinezonem, aby mieć pewność że nie będzie mi się nic nigdzie wbijało ale dwuczęściowa bielizna nocna jest po prostu niesamowicie piękna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA SEKSOWNA BIELIZNA, idealna na letnie upały

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trochę rzeczy z Zaful i są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi komplet bielizny jest naprawdę świetny i chętnie bym taki kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie może i coś zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh great about Zaful
    Cute picks
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten koronkowy kombinezon jest BOSKI:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne i zmysłowe mają te piżamki i bieliznę ajćććć <3
    Brakuje mi takich perełek, koniecznie muszę za czymś nowym się rozejrzeć :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżamki bardzo mi się podobają, staniki ,niestety, muszę mierzyć w sklepie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bielizna, uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bielizna, ja bardzo lubię ten sklep, jeszcze nigdy się nie zawiodłam. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger