niedziela, czerwca 10, 2018

MYGIFTDNA; taca śniadaniowa i kubek termiczny.

Hej!
Witajcie Kochani w ten kolejny, upalny dzień :) 
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię odwiedzać sklepy z personalizowanymi prezentami. Można w nich znaleźć wiele pięknych i ciekawych pomysłów na prezent dla ukochanych osób. Jednym z takich sklepów jest sklep MyGiftDna.pl 
asortyment jest niezwykle ciekawy i bogaty. Znajdziemy w nim prezenty, praktycznie na każdą okazję.


 Taca śniadaniowa zauroczyła mnie jak tylko ją zobaczyłam :) Marzyła mi się od dawna, i chciałam ją mieć, żeby zachęcić męża do robienia śniadań w cudowne, romantyczne, leniwe niedziele. Napis na niej jest zabawny i wprowadza w cudowny, miłosny nastrój ;)
Taca jest z drewna w pięknym, ciemno brązowym kolorze na dwóch składanych nóżkach.

 Kubek termiczny jest prezentem dla mojego męża. Wybrałam ten z pięknym nadrukiem litery K.
Kubek jest w kolorze czarnego matu. Idealny by go zabierać w dalszą podróż ze swoją ulubioną kawą :)
Do wyboru są jeszcze inne warianty, z różnymi nadrukami. 
Można również zamówić sobie specjalne dedykacje na każdej rzeczy. Warto odwiedzić ten sklep, na pewno znajdziecie cudowne prezenty na różne okazje, lub po prostu jeśli chcemy komuś zrobić przyjemność i dać mu coś w prezencie, pokazać że o  nim pamiętamy i jest dla nas ważny.

Znacie ten sklep? Lubicie personalizowane prezenty?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. piękna taca, a kubek termiczny to coś bez czego nie wyobrażam sobie egzystencji

    OdpowiedzUsuń
  2. taca świetna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek termiczny zawsze się przyda :) Taca równiez bardzo mi się podoba, chciałabym z niej jeść śniadania w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest ta taca, zresztą oba pomysłu są bardzo przydatne i fajnie sprawdza się jako prezenty ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam kubek termiczny z MyGiftDna, jestem w szoku, jak długo trzyma ciepło - świetne wykonanie i dobrej jakości grawer.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nad tacą się ostatnio zastanawiałam. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię spersonalizowane rzeczy. Bardziej się do nich przywiązuje. Taca jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta taca i już od dawna taka mi się maży

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka ta co śniadaniowa to świetna sprawa a Kubek termiczny mam chyba z pięć szt. i zimą bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taca śniadaniowa to nie tylko piękny, personalizowany upominek, ale też bardzo praktyczny. Zresztą tak samo jak kubek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo mam taki kubek, ale wybrałam wersję z kotem - jest wspaniały i trzyma ciepło przez wiele godzin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne prezenty. Sama będę musiała tam zacząć zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta taca śniadaniowa genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger