sobota, czerwca 09, 2018

Zaful 4th - Zaful świętuje 4 urodziny.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak ten czas leci... sklep Zaful świętuje już swoje 4 urodziny. Jest to sklep, który większość z Was dobrze zna i często robi w nim swoje zakupy, ponieważ ceny są bardzo korzystne. Do zakupów zachęca również fakt, że można często trafić na perełki znanych i bardzo lubianych marek :)

 SUKIENKA w wisienki na białym tle jest mega słodka i urocza. Latem często sięgamy po kuse sukienki na ramiączkach, upały dodatkowo sprzyjają temu i chcemy mieć na sobie jak najmniej materiału. Dodatkowo ta sukieneczka na co dzień jest idealna, możemy śmiało ją założyć do klapek, sandałków, czy trampek, do każdego obuwia będzie świetnie pasowała.

STRÓJ kąpielowy również biały z niebieskimi, delikatnymi kwiatami, które pięknie wyglądają na białym tle będzie idealnym dopełnieniem na wczasy i letni wypoczynek nad morzem, czy jeziorem. Osoby lubiące bikini, na pewno będą nim zachwycone i myślę, że mimo wszystko każda z nas powinna choć jedno bikini mieć w swojej szafie.
KOMBINEZON w kwiaty na ciemnym tle bardzo mi się spodobał. Wiązanie z przodu na pewno sprawia, że nie jest nudny. W upalne, słoneczne dni na pewno chętnie po niego sięgniemy. To, że jest na cienkich ramiączkach i z krótkimi spodenkami sprawi, że słońce będzie nas muskać swoimi promieniami i nas opali. Mnie ten kombinezon bardzo się spodobał.
Więcej wspaniałych rzeczy po niższych cenach z okazji 4 rocznicy dostaniecie tutaj >> Zaful 4th

Warto również podczas zakupów skorzystać z kodu rabatowego: ZafulW
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. sukienka w wisienki jest cudna, dla mnie byłoby idealnie gdyby to była wersja maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ten ostatni kombinezon jest świetny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest całkiem fajny i myślę, że mogłabym go mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega, szczególnie ten strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka w wisienki wpadła mi w oko, to tak wakacyjny letni motyw :) Muszę sobie sprawić nową garderobę na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już 4 -te jej jak ten czas leci, podoba mi się kilka rzeczy stamtad

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon na plażę jest super. Ale i tak sukienka w wisienki rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej kombinezon mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno sukienka jaki kombinezon w kwiatki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ta pierwsza sukienka urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że nawet dłużej na rynku jest Zaful :) Chociaż 4 lata to już sporo czasu, a znany sklep jest na całym świecie, ja już kilkukrotnie zamawiałam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kombinezon w kwiaty genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger