środa, czerwca 06, 2018

Letnie propozycje z Rosegal.

Hej!
Mimo, że kalendarzowe lato przed nami, jednak od kwietnia nie opuszcza nas piękna pogoda a i temperatury są coraz wyższe, co mnie bardzo cieszy. Dlatego cały czas z chęcią przeglądam oferty sklepów z letnim asortymentem. Jednym z takich sklepów jest Rosegal.
Mam nadzieję, że moje letnie propozycje przypadną Wam do gustu :)

 1.BLUZKA    2.KOMBINEZON    3.SUKIENKA  
 
 1.BIAŁA SUKIENKA    2.KOMBINEZON    3.BLUZKA

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

Nie wiem jak Wam, ale mnie osobiście bardzo się podobają te letnie propozycje. Urzekają mnie te wspaniałe sukienki i bluzki. Wierzę, że każda kobieta znajdzie tutaj wiele pozycji, które jej się spodobają. Asortyment mają bardzo bogaty i jest to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych, w którym lubię robić zakupy.
Dajcie znać, co szczególnie wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Mnie się marzy kwiecisty kombinezon : ) Nigdy nie miałam takiego, muszę przeszukać Rosegal i znaleźć coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piekne. Dawno nie Zamawialam nic z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, ta ostatnia sukienka jest zjawiskowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon czarny ma przepiękny krój :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne propozycje. Najbardziej podobają mi się sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje, biała sukienka jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon i sukienka z pierwszego obrazka podobają mi się najbardziej☺ Bardzo lubię takie motywy na lato☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony uwielbiam w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe te kombinezony. Fajnie, że w tym sezonie też są modne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubrania z odkrytymi ramionami najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne propozycje zwlaszcza biala sukienka z koronka i niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kombinezon z długimi spodniami CUDO! idealny sama mam ochotę go ubrać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta granatowa sukienka chodzi za mną od jakiegoś czasu. Chyba w końcu ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam trzecią sukienkę z pierwszego rzędu i powiem szczerze, że na zdjęciu wygląda dużo korzystniej. Niezbyt jest uszyta w rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza sukienka z rozcięciami na ramionach jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger