czwartek, czerwca 14, 2018

Pozycjonowanie stron w internecie.

 Myślę, że dla każdego blogera, bądź osób które  prowadzą swoje biznesy ważną sprawą jest kwestia taka jak pozycjonowanie stron w internecie. Jednak nie każdy wie co to jest i o co w tym wszystkim chodzi. Dla mnie również hasła typu SEO, są czarną magią. Jednak od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym, aby zlecić pozycjonowanie strony mojego bloga profesjonalnej firmie. Każdy, kto poważnie myśli o swoim blogu, czy biznesie powinien skorzystać z usług takiej firmy, by móc zaistnieć w internecie, a dokładniej wysoko w wyszukiwarce Google.


Ale co to tak na prawdę jest?
Mówiąc prosto pozycjonowanie stron są to procesy, które zmierzają do tego aby nasza strona znalazła się jak najwyżej w wyszukiwarkach internetowych. Jest jednym z elementów marketingu internetowego. Wpisując interesującą nas frazę w wyszukiwarkę, czekamy na rezultaty. Na początek listy w wyszukiwarkach, trafiają oczywiście te najlepiej zoptymalizowane strony. Na to, jak wysoko nasza strona jest w wynikach wyszukiwania ma wpływ wiele czynników. Wiadomo, że im wyżej, tym lepiej dla nas.  Wiele firm, czy blogerów zleca pozycjonowanie swoich stron specjalistom w tej dziedzinie. Są jednak elementy, o które my blogerzy możemy zadbać sami.
Nie każdy z nas wie, jak ważne jest dobieranie słów kluczowych. Musimy zastanowić się, pisząc na dany temat, jak sami wpisalibyśmy hasło w wyszukiwarkę  poszukując informacji. Najlepiej jeśli hasło, na którym opieramy tekst jest zbudowane z kilku wyrazów. Użyjmy go w tekście w różnych kombinacjach.
Treści na stronie, starajmy się tworzyć teksty nasze, autorskie żeby nie były kopiowane z innych stron, bo to obniża wartość strony w wyszukiwarce.
Powinniśmy być systematyczni, ponieważ internet nie lubi próżni, dlatego powinniśmy aktualizować swoje treści jak najczęściej.
Nie każdy z nas wie jak ważne są tematy i tytuły i to, żeby słowa kluczowe znalazły się właśnie w tytułach postów. Wyszukiwarka wtedy lepiej "widzi" naszą stronę. Warto stosować w tekście również śródtytuły z kombinacją słów kluczowych, które również podnoszą widzialność strony. 
Jeśli jeszcze nie do końca temat pozycjonowania stron był Wam bliski i tak jak dla mnie był czarną magią, to mam nadzieję, że teraz chociaż trochę przybliżyłam Wam ten temat i te rady Wam się przydadzą. Ja na pewno z tych rad sama skorzystam i postaram się, aby moje posty były bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek.
 Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. O ile gdy chcialam prowadzic sklep online bylo to dla knie wazne, przy blogu juz nie

    OdpowiedzUsuń
  2. pozycjonowanie jest bardzo ważne jeśli prowadzimy biznes w interneie, przede wszystkim sklepy internetowe z tej możliwości rozwoju korzystają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się coraz bardziej zagłębiać w temat pozycjonowania swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycjonowanie jest isotne również dla zwykłych blogów. Wpływa na ogólna wiarygodność blogera w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą częstotliwością to fakt, byleby nie tracić na jakości:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zeszłym roku dogłębnie wczytałam się w temat. Wcześniej nie miałam pojęcia co to oznacza.

    OdpowiedzUsuń
  7. przy blogu to raczej jest do ogarnięcia samodzielnie, chyba nie ma sensu zlecać tego firmie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy temat poruszyłaś.Miałam kiedyś sklep internetowy i to wszystko robił za mnie pan informatyk;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycjonowanie to bardzo istotna kwestia ;) Ja sama staram się w to zagłębiać, ale na razie wiedzę mam małą, przydałoby się profesjonalne szkolenie, żeby dowiedzieć sie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz dlaczego nigdy nie napisałam takiego postu, gdyż pracuje w firmie która nauczyła mnie pozycjonować strony i wiadomości takie jak te kosztują, dlatego za darmo nie wolno ich zdradzać... Sama wiem jak jest trudno wyjść na pozycje co sie okazuje jeszcze z niej łatwiej spaść gdy niektóre strony bez twojej wiedzy pobierają posty z twojego bloga, a google traktuje cie jak double content a nie oryginał. Od kilku miesięcy walczę z takimi stronami i jak na razie przez nich tylko straciłam zamiast na 3 stronie jak byłam po haśle "blog modowy" wylądowałam na 15:(

    buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post w pastelowych odcieniach:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od roku tak ogólnie coś złego się dzieje bo u mnie nastąpił bardzo duży spadek widoczności, jakbym była specjalnie blokowana, ukrywana...

      Usuń
  11. Świetny post. Od niedawna interesuję się tym tematem i już widzę wyniki - warto się w to zagłębić jeśli chce się osiągnąć dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to całe pozycjonowanie jest męczące. Może nie jest to trudne, ale po prostu nie moja bajka. Zdecydowanie wolałabym zlecić to profesjonalnej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że nie pozycjonuję bloga, nadzieję pokładam w socialach, ale nie wiem czy to dobre posunięcie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz słyszę o pozycjonowaniu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaje, że nie wgłębiałam się zbytnio w ten temat wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy sie za bardzo nad tym nie zastanawialam ;) warto jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie bardzo wiem co z czym,

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś wcale nie zwracałam uwagi na pozycjonowanie, wiele zmieniło przejście na Wordpressa, tu łatwiej stronę pozycjonować, po za tym bardzo dużo dała mi konferencja w Poznaniu związana z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że o tym wspominasz bo wiele osób nic na ten temat nie wie, a potem dziwi się czemu nikt nie wchodzi na ich strony :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger